Malin Nordström

Alla inlägg under september 2008

Av malin - 14 september 2008 09:51



.

.

.

.




Jaha, då var man trött en dag till.. Grannen (virrgubben) har varit  i farten igen.. Vid 3-4 tiden inatt så försökte han komma in i lägenheten, testade sin nyckel hela natten kändes det som.. Blev faktiskt lite rädd där när man precis vaknade och det lät som nån höll på komma in. Och Milton skällde som bara den..och det förstår jag. Han kände på sig att det var nåt fel.




Så det var bara att börja ringa IGEN och sitta i telefonkö för 100 ggn kl. 4 på natten..roligt? NÄ Känns som det vi ska som ska ta hand om han, snart blir jag riktigt förbannad (inte på gubbben, han vet inte vad han gör) men på hemtjänstens ansvarande!!



Hur kan en gubbe som är förvirrad hela dagen och natten få bo själv två trappor upp i en lägenhet?!?!?


Han går ut på natten (vet inte om han har nyckel med sig)

Kan ramla i trappan (han är inte så stadig)

Kan ramla i lägenheten

Kan få för sig att att hoppa från balkongen ( när han förstår att han har förlorat hustrun)



Förstår inte hur länge eller vad som ska hända för att dem ska ta hand om han!? Nu har vi haft såhär sen i sommras (juli) och vi börjar bli rikigt trött när vi inte kan få sova ifred (vi ska faktiskt upp och jobba!) Och att man aldrig ska kunna ha dörren olåst för man vet inte om han får för sig att gå in. Nä, nästa gång jag stöter på nån från hemtjänsten, ja då vet jag inte vad. Dem ska iaf få reda på vad jag tycker, och sen så MÅSTE det bli ändring! skandal!





Nu ska jag försöka vakna..



/malin..



Av malin - 13 september 2008 23:53





.

.

.

.




Nu har jag suttit och plockat ut en massa fint på Forever21, som jag vill beställa. Hittar hur mycket som helst..nu är det svåra kvar, att bestämma sig vad man verkligen SKA beställa...hjälp Janina!!! =)



Men det ska väl gå bra, hoppas några fler också vill passa på och beställa så inte frakten blir så dyr. Men det ska väl inte va nå problem..=) eller?? 




Nä, nu ska jag gå och lägga mig, och killarna mina hoppas jag..hehe Måste bara ut med Milton en sista gång...gäsp..



Godnatt/malin..



Av malin - 13 september 2008 17:41





.

.

.

.




Fick en massa polly utav Johanna på Vision förut, hon räddade min dag..hehe Hade glömt bort hur goda dem var! Smaskens! Men det är bara dem med ljus choklad som är god, gillar inte mörka saker..







Känner du igen namnet Christian..hehehehehe =)






/malin..



Av malin - 13 september 2008 16:43





.

.

.

.




JANINA?????


HUR GÅR DET ATT TVÄTTA???? HAHAHAHAHAHAHAHAHA =)










BLIR DU KLAR IDAG?? =)

Hörs senare..




/malin..







Av malin - 13 september 2008 14:49




.

.

.

.




Hello!


Bion igår var mycket trevlig..=) Drack nästan en liter cola..=) och åt massa varma sourcream chips. Jag satt å käkade hela filmen så på slutet så blev nog grannen lite putt..för det låter ju lite när man äter dem där..hehe SÅ då var det bara att sluta, men det var lika bra, hade ju ju skitont i munnen efter dem..hehe


(just ja, det blev iaf. Wanted vi såg..)





Och ikväll efter jobbet blir det Skatan som gäller, äta lite tacos och förhoppningsvis beställa lite om resan. Måste verkligen komma överens och boka till veckan, om vi vill ha en bra resa till ett bra pris. Men det är svårt när det inte bara är vi som ska bestämma.. Men jag hoppas att det ordnar sig, annars åker vi nu, nu, nu, nu =)


 --------------------------------------------------------------------------------------------


Imorn: Jobb 10-18...




----------------------------------------------------------------------------------------------




/malin..



BIO

Av malin - 12 september 2008 19:11




.

.

.

.



Ikväll blir det bio med Janina!


..jepp, och vad ska vi se..hm..ja det kanske blir Wanted..eller Batman..vi får se vilken det finns platser kvar på.. Vi spelar lite osäkert..vågat malin..hehe Är inte så kräsen av mig jag...kan väl se det mesta. =)









ihhh...i like it!



/malin...



Av malin - 12 september 2008 16:06





.

.

.

.



Jag har beställt ett par skor..skitsnygga från HM, men det känns som alla dem bara för att dem var så billiga..men det skit jag i..jag vill ha dem ändå.. =) Svarta har jag beställt men om dem är bra blir det nog ett par gråa oxå, tycker dem oxå var riktigt fina.





Eller vad säger ni!?




/malin...



Av malin - 12 september 2008 11:20




.

.

.

.




Har nyss vaknat, men jag är så trött. Skulle lätt ha kunnat sovit några timmar till. Men det går inte jobbar ju idag 15-20 kort och skönt. Lite tråkigt bara att börja jobba när alla slutar på en fredag kväll men det är sånt man får ta, det kommer nog gå bra. 





Väntar på att R ska komma hem på lunchen en sväng, sedan ska jag gå ut med Milton på långprommis innan jag ska göra mig iordning och åka ner på stan en snabbis innan jobbet. 



Tänkte hinna hälsa på Janina en sväng på hennes jobb,  sedan ska jag handla lite smink, men sen är det jobbet som gäller.. Och när ja väl är där så hoppas ja pappa kommer och hälsar på mig.. =)






...undra om nån vill komma ut och äta middag med mig där ute då...hm Nån som vill??? =)




/malin..




Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards