Malin Nordström

Alla inlägg under augusti 2009

Av malin - 29 augusti 2009 19:10











Yes, då har man öppnat första cidern, ikväll blir det nog en utgång. Över en månad man var ut sist så det är väl på tiden. =) Så nu måste jag börja göra mig iordning..later..














Av malin - 29 augusti 2009 10:50





















Åkte till Lotta igår, snacka en massa och tog en tur till Ikea och Birsta City. Själv kom jag inte hem med nåt men Lotta köpte lite småsaker som ska målas. Roligt, gillar att pyssla. =)





Sen blev det middag mitt i natten och sen sängen. Eller just ja, jag hann boka 2 tågbiljetter oxå, spännande!! =)





Nu ska jag göra mig klar för snart kommer bror M och hämtar mig. Det blir en tur till Matfors, så vi hörs senare, tjao!
















Av malin - 28 augusti 2009 14:37




























Monki är en liten favorit hos mig, men jag har nog inte varit inne där sen före sommaren, väldigt ovanligt. Jag hittar alltid nåt när jag går in där! Så nästa gång jag åker till Birsta ska jag banne mig in dit!



Ja menar titta bara vad mycket fint jag hittade på deras hemsida!! Nu är det bara svårt att välja ut nåt.. Vill ha allt!





























Av malin - 28 augusti 2009 12:51























Jag överlevde!! Men det är helt sjukt att man håller på dö efter ha sprungit 15 min på bandet..hehe Men jag tyckte det gick bra ändå idag, jag är nöjd, men nu jäklar ska Malin fortsätta röra på sig!! Hoppas att motivationen håller i sig! Jag har ju faktiskt inget bättre för mig på dagarna, så det ska väl gå.





Nu ska jag ta lite fika och läsa lite tidningar, sen ska jag höra om Johanna fortf. har lust att gå. Later..
















Av malin - 28 augusti 2009 10:38























Milton tappa ner en leksak och ville ha tillbaka den, men han ville inte själv hoppa ner och hämta den utan gnällde tills jag tog upp den, en till liten latmask i familjen! =)






Sådär en minipromenad är avklarad och nu ska jag göra mig redo för att gå nere på Ego och jobba med min dåliga kondis. Måste ta tag i detta nu, känner att jag är helt ur form efter allt krångel med magen. Vill tillbaka till mitt vanliga jag, det är inte så stor skillnad men det är alltid bra att röra på sig.



Och sen blir man lite påmind när R tränar praktiskt varje dag, nu framöver är han nästan bara ledig EN dag i veckan, så jag känner mig verkligen lat jämfört med han..haha Tur att jag är nöjd som jag är ändå, ifall jag misslyckas..haha =)










Och sen hoppas jag på att det blir en promenad med Johanna, och du: det är varmt ute, bara så du vet!! =) hehe




Nu måste jag leta fram träningskläderna, hörs senare..




























Av malin - 27 augusti 2009 22:08


























Kom hem precis från Matfors, har varit där hela dagen därför det har varit lite tyst.. Att alltid dagarna går så fort där, förstår inte! Men detta hann vi med iaf.



* gått på lång skogspromenad


* lagat hur god middag som helst


* rensat mammas garderob


* fixat boende till en liten tripp som jag ska på snart

(berättar mer om det längre fram..)







Nu ska jag äta en glass sen mysa i soffan lite och komma på nåt att göra imorn. Kram























Av malin - 26 augusti 2009 17:37










Denna växt går nu på 99:- på Ikea, så alla hushåll har mist en..




Och denna fick vi av mamma och pappa finns oxå på Ikea men vet ej pris..






Titta det börjar äntligen komma in lite grönt här i lägenheten, känns mycket bra måste jag säga. Nu gäller det bara att hålla dem i liv oxå, men dem är så pass stor så jag ska väl inte kunna glömma bort dem! Eller..?



























Av malin - 26 augusti 2009 15:24















Kom hem för ett tag sen, har gjort mycket nyttigt idag! Bla. varit på tippen och slängt saker, sålt saker på Fyndlagret och hämtat Emmy på dagis. Så nu ska jag komma på nåt jag kan göra ikväl..vad? Skulle behövt rensa lite mer men orkar jag? Vi får se.. Snart ska jag visa vad jag köpte igår..








Ser ni vem som gömmer sig på bilden?? =)


























Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards