Malin Nordström

Alla inlägg den 26 september 2008

Av malin - 26 september 2008 23:29






.

.

.

.




Tänkte bara visa stolarna vi köpte på IKEA, dem vi tänkte köpa var tyvärr slut, och vi ville verkligen ha ett par stolar nu, nu, nu.. SÅ då var det bara att välja ett par nya, dem blev lite dyrare men det blir nog bra. Bara att skruva ihop nu då...





4 st av dessa blev det..




... vad tycks??





/malin..




Av malin - 26 september 2008 23:16





.

.

.

.



hej, nu bloggar jag för första gången på VÅRAN dator...nice! =) Känns lite bättre, känns lite skönare, känns helt enkelt lite najsare.. =) Och den är ju så vacker! helt underbar, är så nöjd. Vi gjorde helt enkelt ett canonköp!




Nu har Janina nyss gått hem, fick lov och följa med henne hem, hon vågar inte gå själv...hehe eller hur Janina...hahah =) Milton ville ut och kissa och bajsa oxå, så då kunde vi lika gärna följa med. Vi gick en långpromenad med han förut, sen gick vi på Max och käkade (fick sitta ute då vi hade Milton med os...burr..) Sedan gick vi på Shell och köpte godis och en korv till Milton, gott! =) Sedan har vi legat på soffan och softat...




Pratade med R nyss och dem vann matchen idag, tror det blev 8-3 så det var ju bra. Imorn blir det 2 matcher för dem, hoppas det går lika bra då oxå. Sen blir det en match på söndag sen kommer han hem. =) Ses på söndag sweetie. =)





Nä, nu sitter Milton och pratar för fullt, så nu måste jag gå. Imorn blir det jobb 10-16, ska nog gå bra.  Nu blir det sängen, godnatt gott folk.




/malin..



Av malin - 26 september 2008 12:58






.

.

.

.




Idag har jag på på mig mina nya skor! Som jag har beställt från HM. Dem svarta med kilklack som halva Sverige har.. Men undra om alla andra oxå tycker som mig...att dem inte var så skön..hm..tji fick alla som beställt och köpt dem. Även att dem var mycket små i stl. jag fick ta stl 37 och då är dem precis. Annars har jag stl 36 i alla skorna från HM. Men jag ska ha dem, får gå in dem som fan! Om det nu går..sen orkar jag inte skicka tillbaka dem heller.. + att dem kostar 298:- (jag betalade 223:- då jag hade rabatt..) Så det känns inte som jag skickar tillbaka nåt som inte kostar..








Men annars är dem bra...;)





Iaf, till dem så har jag svarta stuprör och en brunröd lös tischa och en svart uppknäppt "sidenkofta" till...och ljust hår...(inte länge till) =)

Så sen när jag hämtar dig Janina har jag: svarta stuprör, brunröd tischa, svart sidenkofta och mörkbrunt hår... hehe =)




/malin..




Av malin - 26 september 2008 09:54




.

.

.

.




Då var man tillbaka efter ledigheten. Känns inte så jobbigt som jag trodde. Har bara varit skönt och vara ledig, känns som jag aldrig är det nu.. Men n u jobbar jag 2 dagar till sedan är jag ledig söndag, och det ska bli skönt de med. =)








Det känns väl lite bättre idag, men jag tycker det är tråkigt fortfarande har jag kommer ha så lite pengar denna månad..snyft..synd om mig..eller inte. Jag har det ganska bra egentligen, men mycket vill ha mer.. Så är det alltid..






Vet att datorn var en bra investering, och datorer kostar pengar!! Och jag vill inte ha nå skit heller, men jag tyckte att priset på våran var helt ok. Vi fick en mycket bra dator för pengarna! Sedan att vi köpte en mus för över 200:- tyckte jag var tråkigt..hehe Men så är det. Nu är internet fixat hemma, trådlöst å allt så skönt! Tack R! =)






Det roliga idag: Jag ska klippa/färga håret!! Så jag har nåt att se fram emot idag.



Det tråkiga idag: Det kostar pengar...hehe





Nä nog pratat om pengar...dags att jobba.



/malin..





Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards