Malin Nordström

Alla inlägg den 20 september 2008

Av malin - 20 september 2008 20:56






.

.

.

.


 Jag och R har nyss sett "You don´t mess  whit the Zohan" den var faktiskt ganska bra! Rolig, och lite sjuk humor. Kändes inte som om det var Adam Sandler som spelade, för han hade så konstig röst. Men jag rekomenderar  att se den.



















 


Annars så har dagen varit riktig bra. Vi har varit ute på 2 långprommisar, lekt med Milton i parken. Men han ville mest bara springa runt och lukta på  allt. Sen har R fixat elen till diskmaskinen så då ska bara pappa dra rören, sen är det klart. Åsså har jag rivit klart tapeter i köket. Så nu börjar det hända lite där, sweet!





Tänkte laga lite fläskfilé till middag men sen när vi hörde att C & S skulle beställa hem, blev vi oxå lite lat. Så det slutade med pizza från BiteLine. Gott, var jättelänge sen jag åt där.









Nä, nu ska jag hämta R från duschen och ta bort ett korvpaket som Milton lyckats fått tag på..!? Ha en forts. trevlig lördag alla! Det ska jag iaf. ha. =)






Godnatt/malin..






Av malin - 20 september 2008 17:16






.

.

.

.




Tänkte väl att jag skulle visa dem assnygga skorna jag hittade. Eller ni kanske tycker dem är jätteful, men jag gillaar dem verkligen! Kommer va jättefin till jeans..och ja det mesta. =)








Vad tycker ni?? =)




i like dem/malin..





Av malin - 20 september 2008 11:50




.

.

.

.




Godmorgon!


Känner mig utvilad idag oxå, härligt! Igår hände det inte så mycket mer, åkte  till Christian efter jobbet och tittade på en film " The forbidden kingdom" var väl sisådär...hehe =)




Och idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra..skulle behövt greja lite här i lägenheten. Så det är nog så det får bli. Måste fixa lite med diskmaskinen, och sen har jag börjat med att riva lite tapeter i köket så jag måste väl fortsätta med det oxå. 






Nu pratar jag med mammsen, och fick höra att Milton är på väg hit 

 har inte sett han sen i torsdag. Lillen =) Sen blir det nog en dusch.




/malin..




Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards