Malin Nordström

Alla inlägg under december 2009

Av malin - 31 december 2009 21:13

        



Gott nytt år alla nära och kära!

 

Hoppas ni har en underbar kväll! Kram



Av malin - 31 december 2009 16:09

  



Sitter hos mor och far nu, har ätit lite cheesecake, gott. Försöker samla ihop lite till en middag här och några öl..haha Det är bra att ha föräldrar. =)  Måste komma på en efterrätt oxå, men vet inte vad jag ska hitta på..


Milton och Missy har iaf. fått festa till det på en massa korv från morfar. Dem ska ju oxå såklart få äta extra gott när vi får göra det. Sen ska dem få grisöra oxå, så har dem nåt att göra ikväll. =)



Av malin - 30 december 2009 23:56

        


Jag vet inte riktigt hur jag har mått under juldagarna, hittade dessa bilder i kameran och att bedömma av dem..inte bra.. Men ibland blir man bara konstig..



Så jag tror jag ger upp för idag, läsa lite bok, sen slumra lite sött, för imorn blir det ner på stan en sväng. Godnatt!


Av malin - 30 december 2009 21:14

  



Tittade ni på Victoria Secret Show 2009?? Jag och R har gjort det..R hade tusen frågor om allt och jag tyckte bara att det inte var lika bra i år. Det var inte lika pampigt i år, och nästan inga vingar. Lite tråkigt. Men det var rätt tjej som vann iaf, Kylie.




Av malin - 30 december 2009 18:58

  



Hej hej.. Oj vad jag har yrsat omkring idag. Men jag haft en bra dag för idag har jag fått träffat kära Janne. Vi har sprungit runt på Birsta City idag och letat en massa fynd. Dock hittade vi inte så mycket.. Jag har iaf. köpt upp alla p-kort nu på ett par skor. Fina skor, eller hur J?


Nu sitter jag och väntar på att R ska hämta pizza från Biteline. Men han ringde nyss, ( pizzorna skulle vara klar tio i sju) och när han kom dit hittade dem inga pizzor. Utan då sa den som var där att lappen måste ha kommit bort..åh! Nu sitter han där och väntar på att dem ska göra våra pizzor!

Blir så less, vet inte vad som har hänt med det där stället, förr var det aldrig nåt problem men nu dem tre senaste ggr så har vi alltid fått fel, antigen har dem missat och gjort nån pizza eller så har vi fått helt fel pizzor. Störigt är det iaf. då man är hungrig och bara vill pizza, rätt pizza!


Och jag brukar inte klaga på restauranger då jag själv har jobbat inom det och jag vet att det kan bli fel, men det har hänt för många ggr nu!


Nä nu ska jag hämta lite cola, later..



Av malin - 29 december 2009 22:20

   


Fick en mortel, ansiktsmasker, nagelvård, Elsas Mode av Sofi Fahrman och mascara..



  

  


Fick en jättefin klänning av älsklingen från Paris, Kate & I + presentkort på BC. Tack, det var perfekt! =)




Sedan fick jag oxå:


* påslakan

* underkläder

* hårinpackning

* massa p-kort på BC

* 2 st p-kort på Ikea

* armband

* tröja och leggins

* pengar

* salladsslungare


och lite mer, längtar tills man kan börja använda allt. =) Men jag har redan använt några p-kort på BC. Tänkte visa imorn vad jag har köpt för dem, kan säga att det blev svart, svart, svart.. =)


Nä nu säger jag godnatt för idag, hörs imorn!



Av malin - 29 december 2009 22:12

  

                                  


Här kommer lite bilder från Julafton, och det var en riktigt bra jul i år. Tack för alla fina julklappar som vi har fått, vi är mer än nöjda!


Ska visa snart lite av det jag fick, men först ska jag ta ett glas o´boy och en lussebulle, mm gott! 



Av malin - 29 december 2009 14:49

  


Milton och Missy tycker det är för kallt nu igen..jag oxå! Usch, men liltösen är glad att hon har sin tröja iaf..hehe Men det bästa är att sitta och titta ut genom fönstret.



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards