Malin Nordström

Alla inlägg den 19 september 2008

Av malin - 19 september 2008 18:49







.

.

.

.




Jag har inte varit duktig...tyvärr. Jag har inte gjort min läxa än iaf...hehe =) Men däremot så hittade jag mina drömskor där!! haha inte dåligt det heller, Janne, du kommer dö när du ser dem!! =D Måste ha dem!







Min ursäkt..jag har inte haft tid..=) Men om jag inte tar reda på allt ikväll så gör jag det imorn. Min läxa?? Jo, den består av att ta reda på vad det kostar att beställa från Forever21. Frakt, tull osv. Har hört nåt om fraktfritt över en viss summa..men är ej säker och vet inte över vilken summa.. Så om det är nån som läser och vet lite om detta så får ni jätte gärna kommentera! =)

Så får jag det lite lättare..=)






Visar dem underbara skorna senare... =)





/malin..





Av malin - 19 september 2008 16:53





.

.

.

.




Idag har jag provat ett par boots..ser nästan ut som ett par ridskor.. Dem kanske inte ser så fin ut på bild men dem var jättefin på och dem passade min outfit idag iaf..hehe




Jag gillar dem.. Finns på DinSko och även i brunt.










Dessa är oxå väldigt fina..gråa skor är faktiskt ganska fint..eller vad säger du Janina?? =) Känner du igen dem? ;P












Ja, det känns som jag måste spana lite på vad jag vill ha för några skor i höst/vinter.. Känns lite jobbigt då det finns så mycket att välja på! Men det ska väl gå bra...måste ta en dag då jag är ledig, orkar inte hålla på stressa..



Nu ska det käkas karra/malin..





Av malin - 19 september 2008 14:47




.

.

.

.





Kan det bli bättre?? Ja om det stämmer vill säga..men det hoppas jag. =) Så om ni hör nåt ifrån mig på två veckor så vet ni varför..hehe




HOROSKOP JUST NU!

 "Det knepiga blir att få tiden att räcka till. Nu passar det nämligen fint med storstadsliv, vimmel, nöjen, äventyr, sport, romantik och roliga möten. Du har två fulltecknade veckor framför dig och det är bara din enorma inre energi som räddar allt från att bli rent kaotiskt."




Janina..det stod inget om lyckade Forever21 köp, men hoppas på det ändå..hehe =) Ska väl inte va så svårt?!?! =)




/malin..



Av malin - 19 september 2008 13:34




.

.

.

.



Janina: Jo, jag tycker jag behöver lite till min kallufs.. =) Jag har mycket hår, men det ändå platt... Och det är inte bara användsområdet att det ska bli volym, utan oxå att om man har stressit och inte hinner duscha så tar det bort de "feta" Jepp, det vore nåt, jag som brukar stressa! =)

Det är den lilla döskallen på bilden, kostar 298:- Men det finns en större, kan kanske fixa en till dig, men den går runt 800:- tror jag..



Sara: Köp jordgubben för endast 598:- på Branders Guld & Ur. (du ska då alltid välja de dyraste..hehe =) Och mobilen har du nu ju fått.. =)




/malin..




Av malin - 19 september 2008 10:26





.

.

.

.



Idag fick jag lite sovmorgon och det gjorde susen kan jag säga!! Såhär utvilad har jag inte känt mig på läänge! Fick sova ända till kl. 9 idag. Fast det bara är  45 min längre så gör det skillnad. Sedan så kom vi i säng lite tidigare oxå, så det spelar sin roll.



Så idag blev det ingen morgon promenad, för Milton är i Matfors med bror Micke. Emelie plockade upp han igår, då han var nyduschad och klar. =) Han är så snäll när man ska bada han...hehe han bara står där, så liten, så oskyldig. hehe Säger inte ett pip. Sedan höll han på somna när R skulle torka han, tyckte det var så skönt. Men sen när man ska släppa ner han på golvet, ja då blir det racer fart på han, blir alldeles tokig..hehe ser så roligt ut, hoppar ner i handduken och busar som bara den! hehe han är för söt! =)






Annars så känns det inte som om det är fredag..och jag jobbar 10-20, men imorn är jag ledig och det ska bli riktigt skönt! Men sen blir det jobb på söndag igen..10-18.




återkomer/malin..



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards