Malin Nordström

Alla inlägg den 17 september 2008

Av malin - 17 september 2008 16:19





.

.

.

.




Idag har jag varit med i en tävling.. Japp, tänkte försöka vinna ett par Chloé skor från Sofi Fharman på Sofis Mode. Får se om jag lyckas...inte för att jag tror det men man kan ju alltid hoppas.


Iaf. så skulle man skicka in ett julklappsrim och antar att den med det bästa rimmet vinner. Det är 3 par skor som hon ska ge bort, 2 ankelboots och ett par pumps. Kul grej bara.. Tyvärr gick det inte att visa bilden, men annars är det bara att gå in på hennes sida så ser ni dem.



Här är mitt rim!






"Har sett att du gärna på tå vill stå, därför är det bäst att du dessa få.

 Ett paket som är ganska hårt, att gissa detta blir nog svårt.

 Dem ligger i en låda, passar fötterna båda.

 Och sen du blir fin, en kväll ute med ett glas vin."






hahaha, vad tycker ni!? Jaja, som sagt en rolig grej, lär vara 100-tals som försöker..hörs senare. =)




/malin..




Av malin - 17 september 2008 15:15





.

.

.

.




Igår så gjorde jag och R en premilinär bokning till Thailand Hua Hin...och vi har inte sagt nåt till hans föräldrar..hehe Så nu har dem 10 dagar på sig att bestämma sig om dem vill åka dit. Jag skulle ju inte tveka en sekund.. =)





Men nu är det inte vi som bestämmer, men det är vi som ska "ta fram" resorna så vi har tagit det bästa vi kunde hitta och mest prisvärda, sedan är det upp till dem att ge klar tecken.. Hoppas verkligen att det blir ett ok...

I så fall åker vi den 9 mars-09 och kommer hem den 24 mars. Helt underbart! Eller vad säger ni!? =)







Kan tänka mig ligga här och bara slappa, och använda alla mina bikinisar som jag fyndat..haha *hoppas*






R måste ringa och prata med dem idag!!!!

Återkommer om det blir av eller ej..




/malin..




Av malin - 17 september 2008 13:59





.

.

.

.



Har hittat lite stövlar jag tyckte va fiinaa.... =) Men jag blir alltid så snål när jag ska köpa stövlar. Tycker dem har blivit så dyr...men det kanske bara är jag..hehe Fanns faktiskt många fina på Sccorett. Skulle vilja ha ett par med hög klack.. och kanske ett par med låg..alltid bra att ha.. ;)





Hur fina är inte dem här! =) Har bara svarta med hög klack så ett par

bruna skulle inte vara fel..







Enkla men fina..gillar klacken.







Dem här skulle ju funka oxå...








Sedan tyckte jag dem här var fin i låg klack..eller ingen alls kanske det heter..=)






Sen vill jag ha ett par kängor oxå..typ så här fast det ska helst va lite mer krim krans, åsså ska dem sitta löst. Vill inte att dem ska sitta åt där nere..








Jaja, drömma kan man och bör man. Vi får se vad det kan bli... Nån känga och stövel måste jag inhandla i höst. Vad det blir är bara att vänta och se..





/malin..




Av malin - 17 september 2008 10:10





.

.

.

.




Idag är jag faktiskt hyffsat pigg, men det kan ju bero på att jag gick och la mig i sängen vid halv tio. Kan säga er att det var länge sedan jag kom i säng så tidigt!! Har inte hänt detta år iaf. Men det var skönt hade sån huvudvärk igår, och imorse när jag vaknade satt den kvar..jobbigt! Men nu börjar det lätt försvinna och hoppas det fortsätter så!




Annars så hade jag det trevligt med mammsen igår. Vi gick här på Birsta hela kvällen och hittade lite fynd, men det blev ingen stor shopping. Jag köpte nya ljus till kandelabern (gulorange), halva priset på Living. Mamma köpte oxå ljus, jättefin färg på dem (rosaröd..nåt..) så jag fick 5 av dem av henne..=) Tack mamma! =)





Sedan köpte jag en bh på kappahl för 99:-! Billigt, dem har alla bh för 99:- tills på söndag. Passa på! Sedan shoppade jag faktiskt inte nå mer, men jag hittade ganska fina kängor på Din sko, men inte riktigt som jag vill ha dem..men som ett exrta par så skulle dem funka skitbra.. =) hihi





Nä, nu måste jag fixa lite musik här, hörs..



/malin..



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards