Malin Nordström

Alla inlägg under augusti 2014

VS

Av malin - 29 augusti 2014 17:49

Dagens fynd: Ny bodylotion och nytt lip gloss från Victoria's Secret. MEN det är köpt på Rusta och jag vet inte vad som hänt, helt plötsligt har alla butiker VS och jag tycker det är lite tråkigt och förstår inte hur det tänks. Från att bara kunnat köpa det via näthandel, utomlands och på flygplatser så finns det nu helt plötsligt på matbutiker, annan detaljhandel och hos frisörer och skönhetssalonger. Och alla lägger det på erbjudanden o krigar om vem som har bästa priset. Visst gillar jag att fynda, absolut men "förstör" man inte märket lite!? Det känns helt plötsligt inte lika roligt o intressant.. Hoppas att det håller sig vid bodylotion och mist mm.


Bodylotion: Sheer Love
Lip gloss: Candy Baby



/Malin..

Av malin - 27 augusti 2014 12:39

Sandaler från Suiteblanco fyndade på @janinasbloppis_ Fick ge 100 kr för dem!! Yeay!


/Malin..

Av malin - 27 augusti 2014 12:23

Det finns väl inget bättre än att fynda! Och som jag har fyndat hos min fina vän Janina o hennes bloppis på instagram. Det är allt från inredning till kläder skor o skönhet och till väldigt bra priser. Följ -> @janinasbloppis_

Får ta o visa lite fynd senare när jag kommer tillbaka till lägenheten :)


/Malin..

Av malin - 26 augusti 2014 20:12

Det passade perfekt att en ny Glossybox trillade ner i brevlådan (fick hämta ut på posten) Att öppna paket och få fina saker gör vem som helst glad :)


/Malin..

Av malin - 26 augusti 2014 18:58

Det har varit lugnt på många fronter nu och det beror på en op för en vecka sedan. Men jag är hemma o mår bättre för varje dag. Dock fick jag inte det svar jag ville ha och på måndag är det dax för en ny undersökning..

Men snart är jag på fötter igen och förhoppningsvis med ny energi!


/Malin..

Av malin - 18 augusti 2014 23:32

En behind the scene bild från i lördags när jag sminkade en vacker tjej till hennes bröllop. Var väl 2 v sen sist så det var roligt :)

Dock var det roligt o ha semester oxå, 2 veckor gick alldeles för fort! Så idag gjorde jag min första dag på jobbet efter semestern, en trött Malin!

Men imorgon blir det operation i magen, äntligen! Så nu får vi hålla tummarna att dem hittar nåt så jag kan få tillbaka mitt liv! Så dax att sova, godnatt!


/Malin..

Av malin - 12 augusti 2014 02:54

Vad är det med denna kvinna! Perfektion! Kvälls inspiration när den är som bäst! Älskar allt i denna bild!

Godnatt!


/Malin..

Av malin - 11 augusti 2014 10:59

Jag har en till vecka semester, blev bara två veckor den här sommaren och jag hoppas att jag hinner vila upp mig lite iaf. Egentligen skulle jag behöva en månad!

I lördags var vi och käka middag på E-street med fina vänner innan bröllopet, så god mat där! Rekomenderas verkligen! Nu ska jag försöka göra det bästa utav denna vecka, har börjat med sovmorgon och senare idag ska jag få träffa min bästa vän som jag inte träffat på månader! Längtar!! :)


/Malin..

Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards