Malin Nordström

Alla inlägg under december 2013

Av malin - 25 december 2013 14:14

För någon dag sedan fick jag ett litet brev och det visade vara ett tack kort från Silva som jag sminkade till hennes och Christians bröllop i somras. Tack för det fina kortet, älskar bilden! :)

/Malin..

Av malin - 17 december 2013 20:23

I lördags slog jag klackarna i taket och firade min 28 födelsedag! Tiden går fort säger jag bara!

Tack alla som firade mig och tack för alla fina presenter, nu är jag redo för ett nytt år. Puss på er mina fina!


/Malin..

Av malin - 14 december 2013 03:22

Igår så knåpade jag ihop en liten julkrans till dörren. Blev en väldigt enkel i år men den blev bra ändå. Älskar julen, så julpyssel och pynt är ett måste. Gillar det mer i mer för varje år..det kanske har med åldern att göra haha :)

Har iaf hittat kransen på Ikea, kottar hjorten o godjul kommer från Buketten i Birsta och tyg hjärtana är gamla.

Granen har blivit klädd även år oxå men den får ni se imorgon för nu måste jag sova, ska ju ha fest imorgon så har mycket att fixa :) Godnatt!


/Malin..

Av malin - 12 december 2013 22:14

I måndags gick min farmor hastigt bort, känns fortfarande konstigt och overkligt. Men nu får hon iaf träffa farfar igen, det blir bra. Vi kommer sakna dig så mycket.

Vila i frid älskade lilla farmor, älskar dig!

/Malin..

Av malin - 11 december 2013 21:36

Här en bild på årets adventsljusstake, enkel, stilren och lätt att fixa.

Det behövs bara lite dekorsten, en tomte och ett hjärta i mossa från Buketten, och några ljus från Ikea och siffror som finns överallt. Den fina plåtbrickan kommer från Boom.

God jul alla fina!

/Malin..

Av malin - 11 december 2013 21:29

Sitter och slår in julklappar och det tar aldrig slut haha men så mysigt samtidigt. Missy är med och övervakar så allt blir rätt :)

Och i år så höll jag på att glömma göra en adventljusstake, så det blev en enkel stilren variant i år som gick snabbt att ordna. Finns ju inge mysigare än att få tända ljusen och fika lite frukost framför tvn :)


Nä lite mer paket ska fixas så man får hoppa i säng sen. Ska nämligen upp tidigt imorgon och få frukost på Clarion hotell av jobbet, inte dåligt :)


/Malin..

Av malin - 8 december 2013 13:02

Börjar få lite julkänslor nu, åt min första lussebulle igår, mums! Pyntet är på G men så länge får min nya bricka stå framme. Älskar den, hittades på Hemtex och kommer användas varje dag! :)

God jul!


/Malin..

Av malin - 7 december 2013 01:16

Snygg låda denna gång med prägel från Dagmar! Denna kan få ligga framme med något vettigt i.

1. BATISTE - torrschampoo som även ger volym.

2. BOTANICS - oceanisk lermask som rengör på djupet.

3. EMITE MAKEUP - svart högpigmenterad ögonskugga.

4. NAOBAY - universalkräm som skyddar, återfuktar och mjukgör.

5. EMMA S - effektiv och skonsam deodorant, fri från alkohol.


Deodoranten börjades användas idag, torrshampoot vet jag redan är en hit och sedan väntar jag på en ny ögonskugga då den jag fick hade gått sönder men den tror jag kommer bli en hit i sminkväskan! :)

Återkommer med recension.


/Malin..

Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards