Malin Nordström

Alla inlägg under april 2009

Av malin - 30 april 2009 23:32













.

.

.

.















Godnatt gott folk, ha en trevligt sista april. Natti natt!

.

.

.

.


Av malin - 30 april 2009 22:44












.

.

.

.

























Inte lätt att få fina bilder på två små spralliga hundar..och sen har vi tagit bilderna med mobilen och det brukar inte bli allt för bra..










/malin..











Av malin - 30 april 2009 16:14












.

.

.

.










Liet dålig bild kanske men jag tror nog det flesta vet hur det ser ut..









/malin..














Av malin - 30 april 2009 16:05










.

.

.

.






















Nu har vi haft en powernapp i nån timme..eller R och hundarna ligger fortfarande och sover. Måste väcka dem för nu hade jag tänkt att vi skulle åka och storhandla mat. Roligt..









Mitt nya halsband kommer upp strax oxå! Väldigt fint, har på mig det idag oxå.. Me like! (som väldigt många andra oxå..)










/malin..





Av malin - 30 april 2009 09:37









.

.

.

.







Tror att denna sommaren blir den första på länge som jag inte kommer bli ljus i håret..mörkt hela året, vad tror ni om det?


















Om en timme ska jag vara hos tandläkaren, bäst att hoppa in i duschen och göra sig klar. Vill inte dit, dem tar bara en massa pengar, har alltid nåt dåligt att säga och jag gillar inte att ligga där och gapa med en massa okända fingrar i mun. Och rätt som det är så råkar dem halka till och göra illa en i sin kära lilla mun..











nu duschen/malin..







Av malin - 29 april 2009 23:05






.

.

.

.












Har nyss kommit hem från Skatan, fick grillat idag, gott, gott! Fick faktiskt nån fin bild på hundarna när dem lekte ute förut, tänkte lägga in dem imorn, orkar inte nu.









Och jag hade helt glömt bort att jag skulle till tandläkaren imorn! Så det blir ingen sovmorgon imorn heller..verkar aldrig få den! + att jag kommer bli mycket mer fattig, tråkigt det blev nu..












Men jag får åka till Birsta nåt i helgen och kanske fynda mig glad..=/ hehe Nä nu måste jag sova, hörs imorn. Godnatt!









/malin..






Av malin - 29 april 2009 14:52












.

.

.

.












Emmy











Emmy hjälpte pappa att byta däck..







Lillmagen börjar synas nu..











/malin..











Av malin - 29 april 2009 11:54















.

.

.

.
























Janne vakna nu!









.

.

.

.











Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards