Malin Nordström

Alla inlägg under oktober 2013

Av malin - 28 oktober 2013 20:50

Titta vad jag har fått hem, ett litet Halloween kit med latex, filmblod och vax från märket FÄRG. Så nu jäklar ska jag testa gör lite sår, var hur längesedan som helst! Roligt! :) får se vad jag hittar på imorgon.

Är ni ute i sista minuten o behöver lite blod mm så kika in på makeupfabriken.se och beställ. Tog två dagar för mig och få hem, mycket bra!



/Malin..

Av malin - 23 oktober 2013 22:00

Sitter hos mamma och har tråkigt.. Hittade en eyeliner så det blev lite lek med den :)


/Malin..

Av malin - 21 oktober 2013 21:45

 





Hittade en gammal bild från ett jobb för några veckor sedan. Var hos Lönnå igen och sminkade för Mitt plagg och deras nya kollektion.

Har alltid roligt när jag är där! :) Bra stämning och han kan verkligen sitt jobb och förmedla en avslappnad känsla hos både modellerna och arbetspartners, så viktigt. Hoppas att det blir fler ggr.


/Malin..

[Bild]

Av malin - 20 oktober 2013 19:26

Igår sminkade jag ännu en bröllopskund på Lyckliga gatan. Klassisk brudmakeup var önskan och hon blev jättenöjd. Bättre lördags jobb finns ju inte :)


/Malin..

Av malin - 15 oktober 2013 22:19

Måste visa en annan ny favorit som flyttat in. Efter några år utan en riktig plånbok så har det till slut dykt upp en som jag slog till på. En svart med vita och gulgröna detaljer från Michael Kors. Supersnygg om jag får säga nåt! :)


Så nu blir det väl ännu lättare att shoppa haha :)


/Malin..

Av malin - 15 oktober 2013 11:55

Har nyss varit hundvakt åt Sam och Hugo i några dagar, Milton och Missys små bebisar :) Världens snällaste o sötaste hundar. Så roligt att få kunna träffa valparna lite då å då. Men igår fick dem komma hem till mammsen igen :)


Och av fina Alexandra fick jag en liten present som tack, mobilfodralet från Victorias Secret som jag kikade på i somras! Tack så hemskt mycket! Älskar det! :)


/Malin..

Av malin - 5 oktober 2013 10:04

Ja nu är det snart halloween igen och som förra året så tänkte jag försöka hinna leka lite med sminket :) Vad jag ska göra i år är det svåraste som kom gärna med förslag, och om ni ska iväg på någon maskerad och vill boka en tid hos mig så gör ni det på info@makeupbynordstrom.se



/Malin..

Av malin - 2 oktober 2013 23:45

Jag har verkligen fastnat för gult, har ingen aning om varför men just nu gillar jag allt som är gult - kläder, inredning ja allt möjligt!

Senaste inköpet i färgen är denna kuvert väska från DonDonna, lagomt mycket gult till en outfit. :) Köpt nyligen på Accent. Nu väntar jag bara på ett tillfälle att få använda den på :)


/Malin..

Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards