Malin Nordström

Alla inlägg under februari 2014

Av malin - 27 februari 2014 19:57

Jag vid mitt bord på Lyckliga gatans festmässa på alla hjärtans dag. Tack till alla som kom och gjorde vår dag till succé. Jag hade även en liten tävling där jag lottade ut en festmakeup och vinnaren kommer inom kort presenteras, lycka till :)


/Malin..

Av malin - 27 februari 2014 19:48

Jag har köpt nya skor! Och jag älskar dem, kärlek vid första ögonkastet. Såg dessa på en modell på festmässan som vi hade på Hotel Knaust på alla hjärtans dag. Dem kommer från butiken KAX. Lite otippat kanske men är så glad att jag hittade dem. :) Så nu vill jag ha sommar!

/malin..

Av malin - 27 februari 2014 19:42

I förrgår var jag på Lyckliga gatans 1 års jubileum. Tänk vad fort detta år gått, nu har även jag haft mitt företag i ett år, känns som jag nyss startade det. Men det har varit ett roligt år och detta år har börjat bra så jag ser framemot år två o nya erfarenheter :)


/Malin..

Av malin - 13 februari 2014 23:53

Glöm inte Lyckliga gatans Festmässa imorgon på Hotel Knaust! Kom förbi o mingla och kika runt, vi är många företag och det kommer va sjukt många och fina priser som man kan vinna! :) Modevisning kl 18 och 20, fri entré och många fina erbjudanden.


Kom och hälsa på, vi syns imorgon! :)


/Malin..

Av malin - 4 februari 2014 20:45

I torsdags förra veckan var jag och Lyckliga Storgatan på Södra berget och piffade till gästerna på Medelpads Idrottsgala. Vi hade ställt upp en station med rouge, puder och läppglans inne på tjejtoan. Så när det blev kisspaus så kunde dem även få lite uppfräschning innan dem begav sig ut till galan igen.

Och det blev en hit! :) Det var en jätte rolig grej vilket alla kommenterade och väldigt bra marknadsföring, tror jag aldrig blivit av med så många visitkort tidigare. Sedan stod Lotta och Helena och lottade ut lite priser.

Och sedan på lördagen var det jobb igen, då var det 3 fina hästtjejer som blev sminkad inför Travgalan på Bergsåker. Blev tyvärr inga bilder från det. Mycket galor nu :)


/Malin..

Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards