Malin Nordström

Alla inlägg under december 2014

Av malin - 30 december 2014 01:18

Fina 50-tal och fina Jennie! Roligt jobb, dem firade sin 15 bröllopsdag! :)

Bild lånad från Jennie Zetterqvist.
Klänning från Lyckliga Storgatan.


/Malin..

Av malin - 30 december 2014 01:12

Snart är det äntligen ett nytt år, som jag har längtat. Jag börjar 2015 med att sluta på IF vilket betyder att jag kommer få mer tid för makeupen och förhoppningsvis kommer jag må bättre i magen och inspirationen kan komma tillbaka.

Ett extrajobb hade ju inte skadat så vet ni av något så hojta till :D Och går allt som tänkt blir det en liten utbildning oxå.


Är glad att få va hemma nu och att jag har haft en mysig jul med familjen, soffa och mjukisbyxor kan man sammanfatta det. Nu är det bara nyår kvar som firas i goda vänners lag.

2015 nu jävlar ska det bli ett bra år! Vi ses!


/Malin..

Av malin - 6 december 2014 01:56

Jaha, detta är vad jag har pysslat med ikväll. Tömt några Glossybox och andra lådor fulla med skönhets produkter. Och jag skäms nästan att säga att jag har även en stor Ikea plastlåda full med badrums grejor som jag plockade ner/undan när vi började renovera badrummet som ännu inte är uppplockad eller med på denna bild. (Ja jag har inte plockat upp sakerna än, endast det viktigaste, haha det är bara jobbigt och tänka på allt som ska få plats på nåt sätt).

Men nu ska jag gå o lägga mig o låtsas som att det kommer få plats imorgon när jag måste plocka in allt :)

Godnatt!


/Malin..

Av malin - 5 december 2014 21:45

Oj vilken bra o spännande Box det var denna gång :) Jag gillar verkligen alla produkter! En ny handcremé behövde jag, perfekt läppglans att ha över en plommonfärgad läppenna och skimmerpennan passar perfekt nu i vinter till alla fest makeuper och det ska bli intressant att testa den färgade ögonbryns gelén.


Bild 1: Glossy lips från MUS i färgen "Plum"

Bild 2: Skimmer penna från Sumita Beauty

Bild 3: Handkräm från L'occitane, Avsminkningsservetter från Topz och en fibergel till ögonbrynen från Model Co



/Malin..

Av malin - 2 december 2014 23:57

Hittade lite mobilbilder från i fredags när jag sminkade fina Alex och Lisa. Det var till en modevisning, samarbete mellan RFSL och Lyckliga Storgatan. Tema Black & white.

Lisa fick en 20-tals makeup och Alex fick en glitter makeup som jag tror tyvärr att jag inte har nån bättre bild på.

Emlafoto var där och tog lite bilder så kan visa dem senare :)


/Malin..

Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards