Malin Nordström

Alla inlägg under september 2013

Av malin - 26 september 2013 17:29

Här är lacket från Claudia som jag fick i senaste Glossyboxen. En djup grön/blå färg, fin faktiskt! Bra lack och med en lite smalare pensel men väldigt lätt att måla med. Så det blev tummen upp på den!


/Malin..

Av malin - 25 september 2013 22:51

 

1. THE BODY SHOP Honeymania Bodu Butter
2. ELISABETH ARDEN Untold Edp

3. BE A BOMBSHELL Onyx Black Eyeliner




 

4. REDKEN Diamond Oil Shampoo + Conditioner

5. CLAUDIA Nailpolish






Har totalt glömt bort att visa vad jag fick i förra Glossyboxen, tog bilder för flera veckor sedan men sen att få upp dem här var ju svårare.. Måste ta och skärpa mig!


Nagellacket har jag hunnit testa och det kommer en bild på det imorgon, nya body buttern har jag börjat använt men resten är oprövat än så länge. Och idag fick jag sms om att en ny box är på G =)



Ska uppdatera om Sundsvalls Buisness Awards och sedan har jag varit på fotografering idag hos Kristoffer så det ska jag oxå berätta om senare i veckan. Det är så mycket varje dag nu så jag har ingen ork att dessutom sitta vid datorn, blir en ond cirkel. Ha fått två nya brudmakeuper i oktober oxå, roligt! =)



Men nu måste jag verkligen hoppa i säng, godnatt på er!




/malin..









Av malin - 18 september 2013 21:59

Ja imorgon smäller det, imorgon är det redan dags för Sundsvalls Buisness Awards. Sitter och ska måla naglarna nu så det är klart och packar ihop det sista. Det blir stressigt imorgon men även jätte roligt. Ska försöka ta en massa bilder :)


/Malin..

Av malin - 16 september 2013 23:53

Kom på att jag glömt att visa lite bilder från fotograferingen jag var på förra söndagen.

Först var vi och fotade ägarna Lotta och Helena från Lyckliga gatan. Sedan var det dax att fota söta Bella i några bröllopsklänningar. Sminkade alla 3 och tog före o efter på två av dem. Vågar inte visa så mycket bilder än från själva fotograferingen men det kommer senare :) Me det som var så roligt var att vi hade med en massa hundar på fotograferingen, så söta allihopa! Fina bröllops hundar =)


/Malin..



 


 


Av malin - 16 september 2013 08:45

I helgen var jag ledig, kan inte med ord beskriva vad skönt det är! Och om jag har tur så är ledig nästa helg oxå :)


/Malin..

Av malin - 15 september 2013 23:25

På torsdag är det Buisness Awards och klänningen har kommit och blivit provad så nu är det bara att hämta ut den. Det blev en svart enkel långklänning med en fin rygg. Vad tror ni om det? :)


/Malin..

Av malin - 14 september 2013 01:08

Ja det var väl så det var tänkt...men nä det blev nå helt annat. Städat lite och suttit i en bil istället..hmm. Så det får väl bli söndagsmys, för imorgon blir det fest!


Tänkte klämma in lite shopping imorgon oxå, för pengar jag inte har haha Tur man Ikea kortet ibland :) Nä nu ska jag försöka sova bredvid en snarkande Milton, gulligris!


/Malin..

Av malin - 12 september 2013 23:48

Oj vilka stressiga dagar det har varit, har inte sovit mycket dem senaste nätterna. Men det är roligt oxå att ha så mycket att göra.


I lördags var jag och sminkade på Lyckliga gatan. Två bröllopskunder stod på schemat. Och denna gång kom jag ihåg före o efter bild, det börjar ta sig :) Två naturliga makeuper med en fin bas och markerande ögon. Det är den makeup flest vill ha och finast till sin bröllopsdag enligt mig.


Kom på att jag måste visa vad jag fick i den senaste Glossyboxen, men det får bli imorgon :) Nu ska jag sova, äntligen fredag imorgon! Godnatt!


/Malin..

Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards