Malin Nordström

Alla inlägg under maj 2013

Av malin - 31 maj 2013 08:44

Igår var vi till Nissi beach, underbart! Finns inget mer att säga. . :)

/malin..

Av malin - 29 maj 2013 13:43

Hej hej från Cypern :) Tänkte bara säga att vi har det bra, soligt och varmt. Dock håller jag på att äta ihjäl mig haha

Och min mobil funkar ju inte som den ska såklart, får se om vi får till den sen. Ska försöka lägga upp nån bild varje dag iaf. Nu ska jag fortsätta måla mina naglar :)


/malin..

Av malin - 25 maj 2013 01:01

Har suttit och pysslat med lite nattjobb nyss, sminkade några facecharts. Verkligen roligt pyssel, men det blir lätt att pappergörat blir lidande haha :)


Och nu är alla borstar tvättad igen för imorgon har jag två brudar att sminka. Först blir det ett stopp på Hårstudion och sedan vidare till Lyckliga gatan för att sminka fina Erika. Så det är dax att sova lite nu, så Godnatt!


/Malin..

Av malin - 24 maj 2013 23:32

Igår var jag i Kristofer Lönnås studio och sminkade 3 modeller. Det var sjukhus, veterinärkläder mm från Mitt plagg som skulle fotas. Och det var hoppbilder som stod på schemat, roligt! Det är alltid så härlig stämning där, så glad att jag fått chansen att få denna kontakt! Hoppas på fler samarbeten :)


/Malin..

Av malin - 20 maj 2013 21:59

Nya sandaler och ny bikini ska få hänga med på resan! 1 vecka kvar!! Längtar! :D

Bikini från H&M och sandalerna från dinsko.


/Malin..

Av malin - 19 maj 2013 13:24

Efter att jag sminkade bruden på Lyckliga gatan igår så åkte jag vidare till jobb nr 2. Det var fina Carro som skulle på en 40 års fest med skräcktema. Och hon ville ha en halfskull. Jag verkligen älskar denna makeup! Coolt med döskallen på ena sidan och sen får man även va lite snygg på andra :D

Och söta Gizmo ville vara med på ett hörn, tog lite smink som kudde och slumrade till en sväng :) så söt! Hoppas ni hade roligt på festen nu! :)


/Malin..

Av malin - 18 maj 2013 19:07

Idag var jag på Lyckliga gatan och sminkade årets första brud. Det var två systrar som hade dubbelbröllop. Det blev tyvärr inga bilder men hoppas på att få nån sedan som fotografen tagit.

Trevlig pingst! :)

/Malin..

Av malin - 18 maj 2013 00:01

Ikväll har vi suttit och beställt en hel del från taxfreen. Det gick lixom inte sluta och notan blev dyr. Men jag kommer få så mycket fint!! Smink, parfym och lite annat smått och gott. Längtar tom till hemresan nu haha :)


Och nu blir det sängen för imorgon är det dax för årets första brud, roligt! Kommer hålla till på Lyckliga gatan imorgon så vi syns imorgon! Natti!


/Malin..

Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards