Malin Nordström

Alla inlägg under september 2010

Av malin - 1 september 2010 20:16



Hej..


Var ett tag sen jag var här och skrev nu, har inte haft nån lust alls att skriva, ta massa bilder och lägga en massa energi på en liten blogg. Och nu känner jag att jag måste ta och bestämma hur jag ska göra, först tänkte jag lägga ner allt och bara satsa på hemsidan, men nu börjar jag ändra mig..hehe Det kanske kan bli roligt igen, måste bara bestämma mig vad jag vill skriva om. Ska jag skriva om allt möjligt eller ska jag bara hålla mig till smink eller ska ska jag blanda privat och smink?? Hade inte tänkt ha nån blogg på hemsidan så därför funderar jag på om jag ska fortsätta med denna. Kanske ska göra lite privat och mera smink, vad sägs??


Åh vill att nån ska bestämma åt mig =)



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards