Malin Nordström

Alla inlägg under december 2011

Av malin - 26 december 2011 23:54

   

Bilder kommer från Ingrids och titta gärna in deras blogg om underkläder, så mycket fint!




Avundsjuk i dubbel bemärkelse ikväll! För det första är jag avundsjuk på änglarna, hur kan man vara så vacker? Håret, makeupen, KROPPEN, underkläderna ja hela deras utstrålning! En annan är en meter för kort och har en degig kropp med slitet hår och har inte alls deras naturliga vackra ansikte! ÄLSKAR deras show men kan inte förneka att man mår en aning dåligt efter oxå..gymkort, ansiktsbehandling och solkort nästa?!


Sedan var det en till sak jag var avundsjuk på, nämligen JOHANNA! Jadu, jag är kär i hennes BH... Hon var ju så fin på min fest Johanna, och hon hade en så otroligt snygg bh på sig, förstår inte hur jag har kunnat missat denna. Jag har levt i en bubbla för länge nu. Har googlat och funnit denna goding, märket är Marlies Dekkers och det är inte bara jag som fallit för märket, tydligen en massa kända fina människor oxå. Känner att jag måste ta en funderare och checka in märket lite mer, en sen julklapp till mig själv kanske??


/malin..



Av malin - 26 december 2011 19:57

 



Äntligen är dagen här! Slå på tvn omedelbums och titta på Victoria´s Secret fashion show 2011! Bästa showen någonsin! Så nu har jag inte tid att sitta här =) återkommer senare!


/malin..




Av malin - 22 december 2011 23:48

 

Bästa trosorna! 


 

Mörkgrön McKinley jacka, mycket finare i verkligheten och så skön! <3


 

Godingar från HM som invigdes redan i lördags!


 

Doftros från PartyLite 


Massa presentkort


   

Shampoo & body wash från Rostedt


 

Body lotion & shower peling som luktar gudomligt!


 

Goda viner! 


 

Älskar choklad och denna ska invigas på julaftonsmorgonen =)



I år blev jag 26 år, kan inte riktigt förstå det! Men bara att gilla läget.. Min dag var iaf. helt underbar, fick fira med mina kära kamrater på jobbet och sedan med mina nära och kära hemma. Sedan hade jag över mina goa tjejer i lördags på lite fest och hade super trevligt! Sedan fick jag så mycket fint av alla, blir så glad.


Tack så hemskt mycket för allt! Älskar er allihopa!


/malin..



Av malin - 21 december 2011 19:45


Haft en ledig dag idag vilket var mycket skönt. Sedan har jag fått träffat en gammal vän som har flyttat till Sundsvall igen, söta Jeanette. Vi tog en fika på stan och pratade ikapp oss. Jeanette är också MUA men är mer inne på fotografering och ska nu rikta in sig på det. Så nu har vi tagit i hand på att hjälpas åt att styra upp detta med portfolie bilder. Det blir ju bra det!


Nä nu ska jag laga lite mat och sen ta lite bilder på dem fina presenterna jag fick när jag fyllde år förra veckan, jag har ju blivit det stora nr 26 nu, känns mycket äldre än 25..men tur man är ung i sinnet iaf!


Återkommer med lite bilder senare..


/malin..


Av malin - 21 december 2011 18:12

       



Bättre sent än aldrig?  Brukar göra olika adventsljusstakar varje och i år blev jag mycket nöjd eftersom jag fick med mina kära skumtomtar. Fatet, ljusen och renarna kommer från Ikea, mossan från skogen och fåglarna, siffrorna kommer från Jotex. Sedan pyntade jag även mossan med lite glitter. Och i år var jag lite sen så jag tänder alla ljus samtidigt, går lika bra det med!


/malin..


Av malin - 13 december 2011 18:30

 



Jag gjorde ett litet test häromdagen, jag frös in två skumtomtar och nu har jag smakat på dem kalla godingarna. Dem smakade lika gott som vanligt enda skillnaden var att dem blev kall och hårdseg.. Ja både hård och seg på samma gång, men det va faktiskt gott när dem var kall. Men jag är dock inte lika lyrisk över denna grej som min kund på jobbet hehe


/malin..


Av malin - 13 december 2011 16:02

 



Då var det dax igen för att få iväg julkorten, är lite sent ute i år men jag skyller på valparna haha som jag har gjort med allt annat oxå. Men snart är jag klar så då kan jag stryka "skriva julkort" från min låånga låånga lista med "att göra saker i veckan". Då är det bara 314 saker kvar att göra typ..


/malin..


Av malin - 10 december 2011 10:00

 



I söndags var jag på stan med mor&far och handlade lite julklappar, hittade även en liten julklapp till mig själv. Klänning från Cubus 299:- finns även i rött och svart. Tänkte ta en röd först men det var slut i min stl så det blev en benvit istället. Tänkte ha den på nån av alla decembers festdagar. Kommer jag se ut som Mini på Cubus reklamen på tvn nu!? hehe


/malin..



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards