Malin Nordström

Alla inlägg under december 2012

Av malin - 29 december 2012 20:45

     



Här kommer kvällens makeup från juldagen. Kl 21.30 kom vi på att vi kanske skulle göra nåt så då var det bara att skynda sig att klä på sig och slänga på lite smink. Fick bli skimmerskuggor från Viva la Diva paletten, passar bra nu till alla vinterns fester.



/malin..





Av malin - 29 december 2012 15:58

 

IsaDora # 38 Pool Party




 

IsaDora # 73 Polar Glaze    # 72 Nougat Rose    # 07 Mulberry




 

Lumene # 11 Coral Nude



Fyndade lite smink igår på Kicks i all hast, hann bara ta en snabbkik men jag fick iaf. med mig dessa ögonskuggor från IsaDora som det var 70% på och ett naturligt läppstift från Lumene. Den lila skuggan är mörkare i verkligheten, mycket fin. Och den blå/gröna paletten kommer bli fin till sommaren och brännan!



/malin..



Av malin - 28 december 2012 23:36

Fyndade en parfym idag på Kicks. Har har haft en annan Versace förut som oxå luktade jättegott. Denna har en fräsh, frisk och blommig doft och jag tycker den luktar lite citrus oxå. En perfekt vardagsdoft! Fanns på 50% nu så jag betalade endast 250:- toppen! :)



Fyndade även några ögonskuggor som jag tänkte visa lite senare. Och ett par nya stövlar har även fått flyttat in här, det var på tiden! :)



/Malin..



Av malin - 24 december 2012 20:07

Ja då var det redan julafton, tiden går så fort! Nu ska vi börja öppna julklappar, spännande :)



Hoppas ni alla får en toppen jul oxå!


/Malin..

Av malin - 23 december 2012 20:29






Efter en jobbig helg så får jag äntligen vara ledig i 3 dagar. Bästa julklappen i år blev ett julmirakel



Nu sitter vi och försöker vinna pengar på Bingolotto, håll tummarna :)



/Malin..

Av malin - 19 december 2012 23:24

 

Fick massor med godricka och choklad..



 

..och äntligen fick jag ett p-kort =) och en paljettklänning, örh, och en shower cream..




  

..och idag fick jag en svart creméögonskugga från Face, jättefin! Ska bli spännande att få testa denna!



 Har fått lite andra grejor oxå bla. ett matt rött läppstift från Face, tänkte testa det nån dag här så ni får se hur färgen blir på. Längtar tills denna vecka är över så jag har lite tid att sitta här vid datorn, nu hinner jag inte med nåt, har jättemycket att blogga om men tiden räcker inte till just nu. Är bara ledig en dag denna vecka och då ska man hinna med ALLT som ska fixas innan jul.


Men nu sova så jag orkar upp imorgon, godnatt!



/malin..



Av malin - 19 december 2012 19:49

Eftersom jag inte fick min förra Glossybox pga strul så känns det extra roligt att få denna nu. Har tjuvkikat lite o det ser bra ut :) Vad det är i får ni se senare.

Har även fått några fler fina presenter som ni oxå ska få se. Men nu ska jag på Ica o handla så jag kan baka lite :)


/Malin..

Av malin - 17 december 2012 22:36

Ja nu har man blivit 27 år gammal, känns så konstigt då jag känner mig som 22 i sinnet :) Och i vanlig ordning så hade jag min årliga tjejfest. Det jag kommer ihåg mest från kvällen var känslan att jag var så glad, jätte roligt! Så stort tack till alla som kom och firade min dag och tack för alla fina presenter, älskar er alla. Vi syns om ett år igen, (ja några ggr innan hoppas jag verkligen på oxå) puss o kram på er! <3


/Malin..

Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards