Malin Nordström

Alla inlägg under september 2008

Av malin - 30 september 2008 17:08




.

.

.

.




Ikväll är det premiär för Despret housewifes! Vad jag har längtat och väntat, har inte ni!? Gillar verkligen den serien, tycker dem är så roliga att titta på..hehe =) Sköna karaktärer!








Men innan jag får glo på det, ska det handlas mat med R, åker som vanligt på Willys, tycker den affären är bra här ute i Birsta. Och mycket har vi att handla, har inte storhandlat på en månad. Japp, vi behöver bara göra det en gång i månaden, skönt. Sedan behöver vi bara köpa till mjölk, bröd och sånna dagligvaror. Så vi äter väldigt billigt ändå!





Nu är R hemma och skruvar ihop dem 2 sista stolarna, så det blir skönt det är klart. Nu är det bara dynor till dem som fattas. Och lite annat som vanligt.. ;) Sedan tror jag att våra andra tavla ska sättas upp idag..jag satt upp en tavla i fredags kväll, bilder kommer...hehe





Nu ska jag göra mitt sista ryck för idag, hörs när jag kommer hem!




Kram/malin..



Av malin - 30 september 2008 15:37


 




 



.

.

.

.




IKVÄLL KL. 16-20 ÄR DET HEMMAKVÄLL PÅ BIRSTA CITY


DETTA INNEBÄR ATT VI PÅ BRANDERS GULD & UR HAR

10% PÅ THOMAS SABO.





 

(ALLA BUTIKER I BIRSTA CITY HAR ERBJUDANDEN)



VÄLKOMMEN!





/MALIN..




Av malin - 30 september 2008 13:53





.

.

.

.



Hittade ett par skitsnygga skor IGEN...åhh, blir nästan tokig på mig själv! Men jag kan inte rå för det! hehe Dem där andra fina pumpsen jag hittade från Forever21 är slut..buhu...såg sedan att VeckoRevyn hade haft med dem på sin hemsida, så det var nog därför dem var slut. Störigt!!






Men dessa var ju riktigt fina oxå, från TopShop.




Eller vad säger ni!?







/malin..



Av malin - 30 september 2008 09:54



.

.

.

.




Hello!



Idag känns det som en bra dag, kändes lätt att åka till jobbet idag, och det är aldrig fel! =) Ska fika lite frukost nu..japp nu kan jag börja göra det på jobbet istället för R kom igår med en stor kasse fika. =) Jag fick: O´boy, mackor, smör, mjölk, youghurt och 2 av dem godaste matlådorna. MM, är han inte bäst?! hehe =) Jag blev överlycklig iaf..hehe





Sedan fick jag ju jättegod mat igår när jag kom hem, och sen hade jag köpt med mig lite av till det goda så då åt vi det till Csi, och den blev skitbra de här ggn, den var asgod!! De du Christian..hehe =) Fast Csi var sådär igår, lite tråkigt.




Nä, ska jag fika hörs senare!



/malin..




Av malin - 29 september 2008 19:55





.

.

.

.




Nu har jag gjort min första dag på veckan och den gick fort!



Det jag nu längtar efter är:




* Csi kl. 21 på femman!!


* Mat som R har gjort ( ris, kyckling tikka masala)


* Det goda till Csi


* ett skönt bad


* måla naglarna



Ja sen tror jag inte att jag hinner med så mycket mer..hehe =) Men det räcker för idag, ska trots allt upp och jobba imorn igen!




Om ni har tur kanske jag lägger upp nå bilder sen. =)




/malin..




Av malin - 29 september 2008 18:05




.

.

.

.



VECKA 40




Måndag: Jobba 10-20


Tisdag: Jobba 10-18, handla mat


Onsdag: Jobba 10-18, jeanskväll på VeroModa 20% på alla jens!! kl. 19-21


Torsdag: LEDIG, (kanske jobba 10-13), kanske va med Lotta


Fredag: Jobba 10-16, kanske titta på hockey R spelar i Kramfors


Lördag: LEDIG, renovera lite i köket


Söndag: LEDIG, sova, middag i Matfors?





En ganska bra vecka tycker jag.. =)



/malin..




Av malin - 29 september 2008 14:42





.

.

.

.





Var jättelänge sedan jag köpte en väska...hehe så när det har gått länge så känner man att man behöver köpa en fast man inte riktigt har hittat nån.. Är sugen på en lite större väska, sedan skulle jag oxå vilja ha en mindre kuvert. Har faktsikt bara en sådan (svart) Skulle vilja ha en i färg men har inte hittat nån än...








Denna stora väska från ASOS gillar jag..svart är den iof. men det funkar, annars vill jag ha en brun..





 Denna kuvertväska från Bianco gillar jag mycket, lite nitar gör den fin!





Sedan finns dessa små fina godisar från MONKI...+ bra pris!





Jaja, fast det var ju kängor först kom jag på nu...=)









/malin..



Av malin - 29 september 2008 12:06




.

.

.

.






En sak som jag gillar med hösten är att nu kan man använda en massa mörka nagellack! Så fint! Mörkröd, finns väl inge finare, även lila är fint och kommer användas flitigt. Så ikväll när jag kommer hem blir det till att måla! =) Tror även fossingarna ska få bli fin..om jag orkar..så jobbigt och gå å spreta på tårna..hehe men det får man väl ta, man känner sig så mycket fräshare när man är målad och fin. =)






Nu blir det världens godaste lunch, och janina du vet vad jag menar..=)



/malin..




Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards