Malin Nordström

Alla inlägg under juni 2009

Av malin - 30 juni 2009 11:38











.

.

.

.










Tisdag idag och detta måste jag hinna med:






* barnvakt åt Emmy


* ringa HM om en faktura


* ams


* träffa mamma


* köpa kamera?? =) (vad säger du R??)


* städa




Nu ska jag ut med hundarna innan jag åker, bye!






















Av malin - 29 juni 2009 10:49










.

.

.

.
















Sådär nu är vi hemma, och det är strålande väder. Härligt! Satt ute i solen förut men det blir så himla varmt på balkongen här. har iaf, börjat flagna på ryggen nu.buhu Jaja, så går det när man inte lär sig nån gång.. =)



Ska hämta kabeln till datorn idag, sen kan ni få se vad jag shoppade i Norge, ska iväg till bror C snart oxå. Men nu tänkte jag hoppa ut i solen igen, tråkigt bara att det inte  finns nåt att äta här hemma, inte ens ett smörpaket så man kan ta en hårdmacka. Hoppas på att det ser bättre ut hos bror.. =) Later..









Av malin - 27 juni 2009 14:42










.

.

.

.










Vilken sommardag! Hur varmt som helst idag, jag orkar inte ens vara ute i solen, men ska försöka lite nu. Man vill ju passa på när den väl är framme. Idag har det inte hänt så mycket, grabbarna är ute och fiskar en sista gång, mamma håller på påta på som vanligt och jag har klippt och knåpat lite.




Nä, man får väl ta och dra ut sig själv i solen, kan iaf. säga att jag längtar till veckan som kommer.. Later..






















Av malin - 26 juni 2009 20:22









.

.

.

.










 





















Fina nyheter från HM, men skynda fynda annars försvinner det nog ganska fort! Nu blir det äntligen mat! Gokväll!!




















Av malin - 26 juni 2009 19:43













.

.

.

.




























Tyvärr kan jag inte lägga ut bilderna som jag tog nyss, för jag upptäckte att bror M har tagit med kabeln till datorn hem till Sverige imorse. Oväntat?! Nja.. Så ni får stå ut med några gamla bilder eller inga alls.





Har legat med en blöt handuk på ryggen nu ett tag, skönt. Men jag har fortfarande ont..=( och är väldigt röd. Mamma sitter ute och solar nu men jag vågar inte. Tänkte undvika solen hela dagen idag. Så kanske jag kan våga mig ut i den imorn istället. Grabbarna är ute på havet som vanligt och jag är börjar bli hungrig, nu får dem ta och komma hem, för ikväll blir det grillat!! Gott!





Later..






Av malin - 26 juni 2009 17:47

















.

.

.

.










* har bränt mig som fan nu och det är svårt att sova.. =( vill ej flagna..


* gjort illa tummen


* en knortjävel har bitit mig i ögat = VÄLDIGT ONT!!! svullen och lite rödblå..och mycket öm.




Nä, nu ska jag lägga en kall, blöt handuk på ryggen, sen ska jag knäppa kort på det jag har shoppat idag..var tvungen att tröstshoppa lite nu när oturen kommer titt som tätt hela tiden. Adjö!













Av malin - 25 juni 2009 17:25








.

.

.

.

















Lite röd...lite brun..som förhoppningsvis blir bara brun senare..
























Av malin - 25 juni 2009 17:19











.

.

.

.





















Nu har jag bränt mig lite på baksidan oxå, trevligt! Förstår inte att man aldrig lär sig!! Det är ju inte svårt att smörja in sig lite..fast vi hade iof. inget att smörja in oss med.. Så nu ska jag försöka dränka in mig i lotion varje dag så kanske jag slipper fjälla?! Och sen har jag tittat ner mest så jag har en vit hals..snyggt.. Jaja, allt kan inte gå som man vill. Jag har iaf. haft en mysig dag med mamma, solat och legat och löst korsord i nästan 4 timmar..haha





Nu blir det snart mat, mums..









































Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards