Malin Nordström

Alla inlägg under februari 2015

Av malin - 27 februari 2015 17:01

Då var det fredag igen! Veckorna bara springer iväg. Idag håller jag på med förberedelser inför morgondagens 3 smink kunder och söndagens klädloppis.

Trevlig helg önskar jag o mina två nya loppisfynd. 2 små ljushållare i glas.


/Malin..

Av malin - 25 februari 2015 00:28

Glömt o lägga upp dessa bilder jag tog med mobilen från fotograferingen. Här ser man sminket bättre och några bilder på mina kollegor. Sugen på en ny fotografering nu :)


Hår: Charlotta Nygren Widell
Klänningar o styling: Helena Granby
Foto: Emma Larsson Emla foto
Modeller: Alexandra Aynsley, Lisa Hellberg och Miriam Johansson.


/Malin..

Av malin - 24 februari 2015 17:38

I helgen kom Helena över så jag fick några utav produktkatalogerna som är klara nu från fotograferingen vi hade i januari. Blev så fint!


Makeup av mig
Hår: Charlotta Nygren Widell
Kläder och styling: Helena Granby, Lyckliga Storgatan.
Smycken: Ti Sento Milano
Foto: Emma Larsson, Emla foto.
Modeller: Alexandra Aynsley, Lisa Hellberg och Miriam Johansson.

/Malin..

Av malin - 24 februari 2015 12:57

Hittade några bilder på presenter från när jag fyllde år, hade helt glömt bort. Vissa saker hann jag äta upp eller shoppa upp haha så dem hann inte va med på bilderna :D

Men inser nu att det är dax för att utnyttja p-kortet på relaxen, lite bubbel o god mat skulle sitta fint nu.


/Malin..

Av malin - 23 februari 2015 16:03

Dax för ännu en ny vecka. Började med att jag vaknade med en ny nackspärr på vänstra sidan (har haft på högra sidan nu i två månader). Men det gör inte så mycket för det finns annat som väger upp det.

Nu i mars så börjar det hända lite saker, nytt jobb och troligtvis en ny utbildning, så i vår blir det fullt upp :)

På onsdag åker jag och fin mor ner till Stockholm och kikar på skolan. Vad det blir berättar jag senare när jag vet mer.

Så nu ska jag gå o värma en vetekudde och öppna min nya Glossybox.

(Var på Lidl i lördags och hittade svenska tulpaner för 9.90kr /bukett 10 st, alltså jag älskar Lidl!)


/Malin..

Av malin - 21 februari 2015 09:09

Det var denna jag hittade igårkväll ur mina älskade lådor :) En dagcrème från Yves Rocher Elixer 7.9 Den ska boosta hudcellernas kärna och ha anti-age egenskaper. Så det ska bli intressant o testa denna, recension kommer senare.

Nu ska jag hjälpa min fina vän att flytta, trevlig lördag!


/Malin..

Av malin - 20 februari 2015 23:41

Min ansiktcreme tog slut imorse, så ikväll tog jag en titt i mina två påfyllningslådor :D

Vad jag hittade får ni se imorgon.


/Malin..

Av malin - 20 februari 2015 20:09

För ett tag sedan så va jag och några vänner på Make up stores vip-kväll. Och kors i taket men det var min första haha :) Det var iaf jättetrevligt, bjuden på lite gotta och rabatt på det man handlade. Sedan så fanns det lotter som man fick när man kom som man kunde vinna på och tror ni inte att jag vann haha :) Så jag fick ett litet kit med godsaker. Provet på body buttern luktade underbart! :) Så nu kommer jag alltid gå på deras klubbkvällar haha :)


/Malin..

Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards