Malin Nordström

Alla inlägg under november 2013

Av malin - 29 november 2013 10:20

I sensommar så hade vi en fotografering där vi fotade lite bröllopsklänningar från Lyckliga gatan. Och nu fick jag en redigerad bild, älskar äppelträdet vi hittade.

Makeup: Malin Nordström
Hår: Helena Granby, Lyckliga gatan
Kläder, acc.: Lyckliga gatan
Foto: Emelie Fagerberg


/Malin..

Av malin - 27 november 2013 18:59

Hämtade ut senaste Glossyboxen, snyggare än rosa måste jag säga!! Får se hur innehållet ser senare, för nu ska jag o mamma på vip-kväll på Lyckliga gatan.


/Malin..

Av malin - 26 november 2013 22:38

Fick denna Lip Balm i en glossybox för ett tag sedan. Den kommer från Figs & Rouge och är 100% Natural.

Har den liggandes på jobbet nu och den används varje dag dock inte pga att den fungerar bra.. För det gör den inte tyvärr, eller inte på mig iaf. Jag använder den för att den luktar såå gott! :) Mocha Orange heter den och den doftar så gott på läpparna. Men sedan är konsistensen lite märklig, ganska lös och skimrande! Förstod mig inte på det.

Så för att få mjuka läppar så gör min favorit mig aldrig besviken, Rosebud.



/Malin..

Av malin - 21 november 2013 22:03

Idag har jag gjort en massa pappersgöra, fixat med bokföringen, mailat fakturor och besökt min revisor. Och jag har världens bästa revisor! :) Skönt när det gäller tråkiga och krångliga saker.


Annars så jobbas det på för fullt, i lördags var jag på Lyckliga Gatan och sminkade två som skulle gifta sig och en brudgum. Och i veckan har det planerats inför kommande jobb och event, roligt! Mer får ni veta senare. Men nu blir det sängen snart för jag har mitt vanliga jobb oxå :)


/Malin..

Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards