Malin Nordström

Alla inlägg under november 2014

Av malin - 22 november 2014 13:33

Det var detta som fanns i senaste glossyboxen. Mest intressant denna gång är kind o läpp tinten, rouget och dag crémen från L'oréal.


Bild 1: BB-kräm för håret från Schwarzkopf Professional och en cheek & lip tint från märket Me Me Me.

Bild 2: High tech lighter för kindben, under ögonbryn eller på läpparna från MUS. En dagkräm från L'oréal Paris och ett återfuktande rouge från märket So Susan.


Sedan att jag snart har slut på både min dagkräm och mitt rouge gjorde att denna Box blev väldigt välkommen :)


/Malin..

Av malin - 13 november 2014 23:46

På lördag ska jag på 30 års jubileum på Englaporten som min gamla ridskola anordnar. Ska bli så roligt och få träffa alla gamla vänner som man inte träffar så mycket nu.

Sedan är det alltid roligt att få klä upp sig lite och fixa till sig. Tror jag får ta och testa nya sminket jag köpte :)


/Malin..

Av malin - 10 november 2014 11:15

Här är produkterna jag köpte igår på MAKE UP STORE. Två ögonskuggor och ett läppstift. Ljusa skuggan är en favorit sen tidigare men dem andra två är helt nya. Tror att dessa kommer bli flitigt använda! :)


Ljusa skuggan är # Muffin den andra är # Velvet och läppstiftet # Baby Sheer.



/Malin..

Av malin - 10 november 2014 09:10

I lördags var jag på Lyckliga Storgatan och sminkade en fin bröllopskund. Vi hade även setts tidigare för en konsultation så väl på dagen så vet vi hur makeupen ska vara och har även hunnit testa produkterna. Bra när man kan vara lite känslig i hyn.


Smink: jag
Hår: Helena Granby
Kläder: Lyckliga Storgatan


/Malin..

Av malin - 9 november 2014 20:59

Ni var väl och fyndade på MAKE UP STORE i Birsta city i helgen?! Dem har fått en ny fin lokal och hade öppnings erbjudanden i helgen.

Finns så mycket man skulle vilja ha, men fick med mig hem 3 produkter. En favorit och två nya fina och förhoppningsvis kommande favoriter :)


Bilder kommer.


/Malin..

Av malin - 7 november 2014 10:25

Äntligen fredag!!



/Malin..

Av malin - 4 november 2014 19:49

Ska bli spännande att se vad denna innehåller :)


/Malin..

Av malin - 2 november 2014 20:24

Tänk att det redan gått 1 år! Fasters lilla gullefjun! Det ska bli så roligt att få se vad du kommer bli för en liten tjej <3


/Malin..

Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards