Malin Nordström

Alla inlägg under mars 2009

Av malin - 31 mars 2009 16:28









.

.

.

.














Vi hade kanske tänkt att åka till Paris i sommar, har aldrig varit där. Kan tänka mig att det är väldigt fint där på sommaren så jag vill verkligen åka dit! (även för shopping och god mat) =)






Men det är så svårt att veta vart man ska bo och vad man borde besöka. Vill iaf. att det ska vara nära till restauranger och shopping. Vill inte behöva åka långt till allt, vill kunna traska ut på stan på en gång. Så om nån vet nåt, så får ni gärna berätta. =)









kram/malin..

















Av malin - 31 mars 2009 10:18






.

.

.

.











Ja, imorn börjar april, äntligen! SOm jag väntat! Nu känns det iaf. som att våren är på gång igen..sol och varmgrader.. Men skulle inte förvåna mig om det kom snö till helgen då jag är ledig..










Och snart är det dax för våran ingång på fönsterbytet, ska bli så skönt med nya fina fönster som inte drar in en massa kallluft så inga blommor överlever! Så efter det ska jag shoppa en massa blommor och växter =) Jag hoppas på nästa vecka eller veckan därpå. Så efter påsk borde det vara klart..










Annars så rekomenderar jag att ni går och äter på Tandoori, läste tidningen och om man köper en valfri varmrätt så bjuder dem på för- och efterrätt! Hur bra är inte det!? Vi funderar att äta där på torsdag..hehe gott!











/malin..






Av malin - 31 mars 2009 10:12










.

.

.

.
















Shampo och inpackning 199:- just nu..











Dessa två till håret fick jag med mig hem från frisören förra veckan, har inte provat dem än, men hoppas på att dem ska funka bra. Vill spara håret ett tag nu och då måste man vårda det...ska försöka iaf..











/malin..







Av malin - 30 mars 2009 18:21











.

.

.

.










Bronx







Alltså dessa snyggingar vill jag ha (ska ha) (måste ha) det är verkligen ett par "Malinskor" men jag hittar dem inte nånstans i stl 36, slut överallt! Har bara tittat på nätet än så länge. Kan finnas i butik nånstans, men finns de några 36?? Det är frågan! Här på bilden är dem i skinn (från Brandos) men jag har även hittat dem på Ellos i mocka tror jag..men vilket av dem skiter jag i, jag vill bara att dem ska bli mina.....hjälp...







/malin..








Av malin - 30 mars 2009 11:53










.

.

.

.













 Titta vad min snälla mamma har stickat åt mig, en halsduk som sitter ihop hela vägen, finns ingen ände. =) Så den blev så bra så nu ska hon få göra en svart till mig oxå. (lite konstig färg kanske, men det var det enda jag hittade på Ica..haha)









/malin..








Av malin - 30 mars 2009 10:01










.

.

.

.














VECKA 14






Måndag: J 10-20 (CSI)


Tisdag: J 10-18 (DH, Christine)


Onsdag: J 10-18, tvätta?


Torsdag: J 10-18 (CM)


Fredag: J 10-16, middag i Matfors? ;)


Lördag: L


Söndag: L, kalas i skogen








Äntligen blir det april denna vecka, ett steg närmare våren.. Blir en lång vecka känns det som, och jag ser framemot helgen mycket! Men det ska gå bra, måste bara börja gå och lägga mig tidigare på kvällarna, det här går inte!










Visar lite nya saker sen../malin..











Av malin - 29 mars 2009 20:38














.

.

.

.
















/malin..





Av malin - 29 mars 2009 17:46











.

.

.

.


















.

.

.

.










Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards