Malin Nordström

Alla inlägg under juni 2013

Av malin - 30 juni 2013 22:31




   




Dessa fina ting fanns med i senaste boxen. Läppbalsam från Figs & Rouge, Elizabeth Arden Eight hour cream, fransböjare från Emite Make Up, volym spray från Sebastian Proffessional och ett glitter nagellack från China Glaze.



Jag tycker det var en riktig bra box denna månad, ska bli roligt och få testa allt! =)



Nu blir en film med hjärtat innan det är dax att sova, gokväll!




/malin..



Av malin - 29 juni 2013 14:17

Dagens första jobb är avklarat. En tjej från Blekinge som skulle på bröllop här i Sundsvall. Sminkade henne på hotellrummet och fönsterbänken fick agera arbetsplats denna gång :) Hon blev jättenöjd så det var roligt.


Och nu är jag på väg till dagens andra jobb i Matfors. Då blir det en överrasknings present. En tjej som fyller 30 år som ska få bli sminkad till festen, roligt :)

/Malin..

Av malin - 27 juni 2013 22:06

Hämtade ut min Glossybox idag och denna gång var den riktigt bra! Känns som att jag kommer gilla allt förhoppningsvis. Nu var det längesedan jag visade vad jag fick i mina boxar men imorgon får ni se innehållet i denna sedan tänkte jag visa en bild på lite av dig jag fått tidigare. Men stort + till denna box iaf! :)


/Malin..

Av malin - 26 juni 2013 23:19

Somnar i sängen med senaste Sofis mode, man blir trött av att jobba mycket.. Stressigt och tråkigt väder gör det inte bättre heller, men imorgon kommer hjärtat hem, mys. Nä nu blir det natta!


/Malin..

Av malin - 25 juni 2013 23:27

På flyget hem från Cypern så hade dem ett erbjudande på denna bodylotion 250 ml och ansiktskräm 50 ml från Stockholmsgruppen, 150:- för båda! Så hjärtat mitt var så snäll och köpte det, han vet vid det här laget vad jag vill ha :)

Iaf. så är det en serie som Caroline Winberg har och dem luktar lite som citronmeliss eller citronfromage, supergott vill säga! Testade bodylotion första gången nu efter duschen och den var dryg och lite tjockare i konsistensen. Men den luktar alldeles lagom och blir perfekt nu i sommar. Ansiktskrämen får vänta en vecka till tills min gamla är slut :) Men hoppas den är bra för jag skulle behövt en ny bra kräm för ansiktet.


/Malin..

Av malin - 25 juni 2013 23:11

Nä nu får jag lov o skärpa mig, det här går inte! Har kommit av mig totalt med bloggen och ändå händer det mycket och det finns massor att uppdatera om. Så nu jäklar börjar jag om på nytt! Har haft makeup jobb nu varje helg, flera fina brudar och sedan jobbar jag även heltid på If på veckorna. Så det har varit mycket just nu. Till helgen har jag två bokningar så då tänkte jag komma ihåg o ta lite bilder. Sedan så kommer det några bilder från två brudar jag sminkade för några veckor sedan.

Men nu ska jag försöka sova för imorgon blir det jobb, besök hos läkaren för den onda magen (äntligen) och ett besök hos frisören...äntligen på den med! Så Godnatt på er så hörs vi imorgon.


/Malin..

Av malin - 18 juni 2013 18:02

I helgen sminkade jag Maria till hennes bröllop och hon blev så fin! :) Så all lycka till er i framtiden.

Sedan sminkade jag även Malin och Lina, såklart att dem oxå ska få bli lite extra piffad! :)

/Malin..

Av malin - 2 juni 2013 14:46

Idag målar jag naglarna med en riktig sommarfärg, fint när man blir brunbränd. Lacket kommer från Lancôme #112B


/malin..

Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards