Malin Nordström

Alla inlägg under september 2009

Av malin - 30 september 2009 22:15

  


  


Ja nu är det proppat med mat igen! Så nu blir det lite roligare att laga mat. Sen åt vi BiteLine pizza hos bror C och Sara, gott gott. Och Philip var på jättebra humör, han har blivit så söt nu. Glad 


Nä idag ska vi försöka komma i säng i tid, jag och R har en förmåga att komma i säng så sent. Det är inte ofta vi går och lägger oss före 12 så ikväll ska det ändras! Så godnatt!


Hörs imorn!



Av malin - 30 september 2009 16:07

    


Sådär då åker vi iväg på lite storhandling, och idag blev det svart svart svart!


---------------------------------------------------------------------------------------------------


Klänning monki, skärp secondhand, tights GT.



Av malin - 30 september 2009 14:36

 

     



Ok, idag har jag inte gjort nåt!! Fick inte lika lång sovmorgon som jag ville men helt ok. Nu ska jag ta ut hundarna på en runda sen ska jag göra mig iordning för att åka och storhandla en massa mat. Det är tomt här hemma nu. Sen ska vi äta middag med bror C och hans lilla familj. Glad




---------------------------------------------------------------------------------------------


Tänk att jag ska bli MUA, känns lite konstigt. Men det ska bli så roligt att få göra nåt nytt med livet och att få göra nåt som jag alltid ha velat göra. Man ska inte tänka så mycket bara att följa sina drömmar!




Av malin - 29 september 2009 23:33

  



Nu ska vi hoppa i sängen, är trött som attan. Var ju upp så tidigt imorse så imorn blir det sovmorgon. Jag längtar, hoppas att hundarna kommer va trötta imorn oxå.. Godnatt!



Av malin - 29 september 2009 23:24


  




Jag och R har nyss kommit hem från bion, och som ni ser så såg vi "Flickan som lekte med elden" och ja den var skitbra tyckte vi iaf. Nu vill man bara se den sista filmen oxå, så spännande! Ni måste gå och se den nu!



Av malin - 29 september 2009 11:07



  


 

Nu ska jag åka och träffa denna lillskit, eller han har ju blivit ganska stor nu. Glad Så nu har jag lite bråttom, men en sak som måste sägas är att jag var och tränade kl 09 imorse, hur duktigt är inte det då!? Mycket för att vara mig iaf.. Inte ens hundarna ville upp då. Tungan ute




Av malin - 28 september 2009 22:06

  



Vi har lagt ut en ny matta i vardagsrummet under bordet. Det är en sån där hårig sak. Och hundarna ÄLSKAR den! Det är deras nya favorit plats nu. Hoppas bara att den får hålla sig fräsh ett litet tag iaf. Glad



Av malin - 28 september 2009 15:31



    



Köpte mitt första röda läppstift i lördags och som ni vet så invigde jag det på en gång. Och jag gillade det och R tyckte att jag var jättefin..haha så det åker nog på fler ggr. Om det är nån som undrar så kommer det från Maxfactor, nr 820 Intensely Red. Det satt som berget, rekomenderas!!



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards