Malin Nordström

Alla inlägg den 17 september 2009

Av malin - 17 september 2009 16:10



    

Ni ser vad sjuk jag är va!?  Flört



Är så täppt i näsan..buhu. Men jag har iaf. haft det trevligt i Birsta med Sara och Philip. Och jag höll mig från att handla, men jag hittade en jättefin skjorta på GT som jag ville ha, men får ta det nån annan gång. Handlade lite mat iaf, alltid nåt.


Och nu ska vi ner på fotoaffärn och framkalla lite bilder som jag ska ha med mig imorn till kusin. Så nu måste vi skynda oss lite, men vi hörs lite senare, tjao!!




Av malin - 17 september 2009 10:34



  




Typiskt att man ska bli sjuk när man har sin viktigaste dag på länge imorn..(berättar mer om det ikväll). Är lite täppt i näsan och sådär vanligt förkyld. Men det ska inte stoppa mig, jag proppar i mig c-vitamin och halstabletter och hoppas verkligen att det kommer bli bättre tills imorn.


Men nu ska jag göra mig iordning för en tur till Birsta och träffa Sara, sen måste jag handla lite ingredienser till middagen och bajspåsar..viktiga saker. Så vi hörs senare. Kram




Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards