Malin Nordström

Alla inlägg den 28 september 2009

Av malin - 28 september 2009 22:06

  



Vi har lagt ut en ny matta i vardagsrummet under bordet. Det är en sån där hårig sak. Och hundarna ÄLSKAR den! Det är deras nya favorit plats nu. Hoppas bara att den får hålla sig fräsh ett litet tag iaf. Glad



Av malin - 28 september 2009 15:31



    



Köpte mitt första röda läppstift i lördags och som ni vet så invigde jag det på en gång. Och jag gillade det och R tyckte att jag var jättefin..haha så det åker nog på fler ggr. Om det är nån som undrar så kommer det från Maxfactor, nr 820 Intensely Red. Det satt som berget, rekomenderas!!



Av malin - 28 september 2009 11:28

  


Måndag igen, veckorna bara rusar iväg! Idag har jag inget speciellt på schemat, en träning skulle väl sitta fint men vi får se. Igår var vi till Matfors och åt middag och hämtade hem hundarna. Sen såg vi på Transformers igen, den är så bra! Glad


----------------------------------------------------------------------------------------------------


Köpte 10 röda rosor till R i fredags och ställde dem på bordet, han satt där och åt middag och tror ni att han såg dem..nä..haha Hur det är möjligt, vet jag inte.




Av malin - 28 september 2009 11:21



     collage scorett lårhöga st  


I lördags hade jag på mig tee från HM, kjol Pepe Jeans, skor Scorett, och det är dem skorna på vänster sida utan snörning. Tack för en trevlig kväll!



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards