Malin Nordström

Alla inlägg den 15 september 2009

Av malin - 15 september 2009 21:02



  



Då var man hemma igen efter en tur till Birsta igen med mamma. Och idag kom jag väl inte hem med så mycket roligt..tvål, duschcremé, bröd och det dära rabatthäftet. Och sen fick jag varm choklad av mamma, gott! Glad


Sen tror jag att jag har glömt och sagt att jag har färgat håret och toppat mig, mamma fixade de hon. Men det syns inte så mycket bara utväxten som är borta.


----------------------------------------------------------------------------------------------------


Tröja GT, halsband marknad Paris


(jag köpte det dära halsbandet i Paris och ett litet tag efter vi kommit hem så börjar Lindex sälja ett exakt likadant halsband mycket billigare..vad är oddsen?! Det sjuka är att jag stod och valde mellan 2 st och jag skulle ha tagit det andra såhär i efterhand.. Däremot är mitt lite finare och i elfenben..men ändå!!

Malins otur igen..)



Av malin - 15 september 2009 13:40



Just nu gillar jag inte att köpa jeans, men jag var verkligen i behov av ett par nu så igår köpte jag mina första jeans från GinaTricot. Trodde aldrig att jag skulle hitta ett par som passar där, men tji fick jag. 499:- fick jag ge för dem.




    



Av malin - 15 september 2009 13:06



  

Milton och Missy ville följa med till Norge förra veckan.. Skrattande




Vad härligt väder det har blivit nu helt plötsligt! Hoppas hösten fortsätter såhär, då är det lugnt! Har nyss kommit hem från träningen, blir aldrig lättare..haha Men det är väl så det ska vara.


Så nu är det dax för lite frukost..(läs bullar) sen har jag faktiskt inget planerat. Men tråkigt nog så finns det mycket att göra här hemma..



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards