Malin Nordström

Alla inlägg den 8 september 2009

Av malin - 8 september 2009 18:12





  






Alltså det blev inte som jag tänkt mig..jag har nu inget att göra..hur kommer det sig.. Jag kan alltid städa några skåp, men jag har verkligen inte lust med det.. Det jag har och se framemot nu är väl Idol som börjar kl. 20



Sen att jag inte tar mig nånstans heller gör det inte lättare..vilka problem man kan ha..



WOW

Av malin - 8 september 2009 14:27




Jaha, där ser man, lite förändring skadar väl aldrig. Hoppas det går fort att lära sig allt nu, och om vi har tur kanske vi kan får göra en finare header. Ska försöka mig på och lägga in en bild till ett inlägg senare..haha För nu har jag inte ork med det.


Jag har nämligen varit och tränat idag oxå, känns som jag har kommit in i träningen nu, känns bra! Hoppas att det håller i sig länge länge.. Annars så har det det inte hänt så mycket idag, tänkte börja lite med middagen snart. Tråkiga vardagssysslor..




Ikväll tror jag banne mig att jag måste göra nåt.-haha för att kompensera upp det tråkiga vardagssysslorna.. Glad




Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards