Malin Nordström

Alla inlägg den 24 september 2009

Av malin - 24 september 2009 23:04



  

Vi har fin utsikt här ifrån på Södermalm.. Cool



Halloj..nu är jag redo för sängen och en massa sömn efter en trevlig kväll med Johanna. Först var vi och käkade god kyckling på BK sen gick vi hem till henne och såg på Changeling med Angelina Jolie. Tyckte den var bra, en hemsk historia och en verklig sådan! Nä fy vad hemskt det måste vara och förlora sitt barn!


Men nu ska jag sova så jag orkar med bodypumpen imorn.. Skrattande Godnatt!!



Av malin - 24 september 2009 14:01



  

            Milton ville inte att jag skulle packa upp väskan, han låg så skönt så!




Sådär då har jag varit och tränat lite, kändes att man inte har gjort det på en vecka. Känns nästan som om man börjar om från början! Så aldrig mer nå uppehåll eller nån förkylning.. Glad


Sen fick jag titta hur Johanna bodde, jättefint! Vill oxå ha hela lägenheten renoverad! Så nu jäklar ska jag ta tag i det! Måste bli klar nån gång. Så nu är mitt mål att bli helt klar med köket, så jag funderar om jag ska börja med det imorn.


Nu blir det lite fika..later..


Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards