Malin Nordström

Alla inlägg den 11 september 2009

Av malin - 11 september 2009 18:48



Jaha, då var det fredag och jag är fortfarande kvar i Matfors! Var egentligen tänkt att jag bara skulle sova här en natt men nu är jag snart inne på tredje natten. Men det är så skönt och bara kunna släppa ut dem på gården! Och här finns allt..haha Men imorn åker vi nog hem igen iaf.



Har nyss ätit mat och Sara, Emmy och Philip kom för ett litet tag sen. Så nu är det full rulle här. Sara och P ska åka hem sen och Emmy blir kvar, hon ska vara med farmor hela helgen. Ja så ligger det till.. Bilder kommer när jag kommer hem till sladden..



Tror mamma ska få färga håret och toppa det lite sen ikväll, kan behövas.. Nu hör jag Emmy skrika på mig så det är nog dax att dra..later..




Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards