Malin Nordström

Alla inlägg den 23 september 2009

Av malin - 23 september 2009 17:05



  


  



Sådär, nu orkar jag inte lägga upp nå mer av det jag har köpt. (Köpte lite bas tröjor oxå.) Men tröjan längst upp köpte jag på Weekday och jackan fyndade jag på Carlings. Hade kostat 1000:- men jag köpte den för 199:- så det var ett bra köp och jag som sökte en röd dunjacka förra året! Perfekt! Får tacka mamma för det var hon som hittade den.


Och som ni kan se så kan man ha den ut och in. Så antigen kan jag trippa omkring i rött eller i silvergrått. Så nu får det gärna bli dunjackeväder.. Tungan ute eller kanske inte..hehe




Av malin - 23 september 2009 16:18



    



Nu har jag lagat middag åt R, bara han som fattas nu.. Snodde ihop lite kycklingwok och ris, det får duga för herrn. Glad Sen blir det en promenad med hundarna. Och efter det ska jag visa vad jag köpte mer i Sthlm.


---------------------------------------------------------------------------------------------------


Jeans GT, tröja Weekday, klocka Guess



Av malin - 23 september 2009 14:15




Nu sitter jag hos C & S och har faktiskt fått lite gjort idag:



* skjutsat och hämtat Emmy på dagis

 

* satt upp en gardinstång i köket med hjälp av bror C

 

* ätit lunch med pappa och bror C

 

* tittat på en dator

 

* ätit frukost med C

 

* pantat burkar och flaskor

 

* hämtat Takida biljetter



Känner mig nöjd med dagens ärenden. Snart ska jag hem och laga mat sen ska jag och bror M titta på hockey, R spelar hemma. Hörs när jag kommer hem.




Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards