Malin Nordström

Alla inlägg under april 2012

Av malin - 30 april 2012 13:49

   



Det plingade på dörren imorse, det var brevbäraren som hade lämnat ett paket utanför dörren, och inte vilket paket som helst utan DET paketet som jag har väntat på så länge nu! Äntligen har jag fått min första box från GLOSSYBOX! Glad tjej nu!    Innehållet får ni se senare ikväll för nu måste jag göra mig iordning för att ta en tur till Birsta och hitta en present.


/malin..




Av malin - 26 april 2012 23:17

 



Hej hej! Har jobbat kväll igen och efter jobbet hade vi kick off med biteline pizza och bowling. Fick in några strikes och slutade på en andra plats. Jobbar kväll en dag till så dålig uppdatering kommer fortsätta nån dag till.


Nä nu tänkte jag måla naglarna innan det är dax för lite sömn. Godnatt!


/malin..




Av malin - 25 april 2012 21:48

          




I helgen som var så såg jag The Black Swan (vet att jag är seg som attan) men vilken bra film, den gillar jag! Och inte trodde ni väl att jag skulle kunna hålla mig från att leka svan själv!? haha Sent igår fick jag nån extra energi och tog fram penslarna och sminket och började sminka min version. Det är inte alltid det blir så bra när man bara testar sig fram och hoppas att det man tänkt fungerar som man vill, men jag blev mycket nöjd över hur slutresultatet blev.


Vad tycker ni?


Det enda som fattades var ju Jeanette..tycker det är så jobbigt och fota själv!  Skulle vara roligt och göra en riktig fotografering med denna makeup, kläder och hår *blink blink nettan* =)


/malin..


Av malin - 24 april 2012 23:59

 


Har haft lite roligt med smink och penslar ikväll..resultatet får ni se imorgon!


/malin..



Av malin - 24 april 2012 20:59

 



Skrev om denna för ett tag sedan, en värmande fransböjare från blinc. Och nu har en vän köpt och testat och hon är supernöjd. Roligt! Så nu tror jag att jag själv måste ta och testa den =)


/malin..



Av malin - 21 april 2012 13:48


JEFFREY CAMPBELL




 





Har bestämt mig att nu vill jag faktiskt ha ett par klackar från Jeffrey Campbell. Men sedan kommer nästa problem, vilken färg!? Så svårt att välja bara en! Vad tycker ni?


/malin..




Av malin - 20 april 2012 22:50

       


 




Har provat min donut ikväll, fick lite hjälp av min fin fina vän =) Jag skulle egentligen behövt en större för jag har tydligen lite för långt hår för den jag har, det går inte riktigt att gömma längderna som blir kvar. Nästa gång tror jag att det får bli en fläta runt knuten av håret som blir över.


Glitter, finns i olika stl. Kommer inte ihåg priset men tippar på runt 20:- och uppåt.



/malin..


Av malin - 20 april 2012 20:28

 


Ursäkta för dålig bloggning men det har varit fullt upp senaste tiden med jobb och träning mm. Men nu är jag ledig i 3 dagar så då ska jag väl få till några intressanta inlägg tycker jag.


Och ikväll firar jag med extra mycket godis, jag har nämligen skrivit ett kontrakt idag på jobbet, min chef gick på mammaledighet idag och jag fick hennes vikariat så nu är det jag som är Avdelningsansvarig för kassan, spännande och roligt!


/malin..


Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards