Malin Nordström

Alla inlägg under maj 2009

Av malin - 31 maj 2009 22:55










.

.

.

.





























Såhär ser jag ut just nu..fast med en vit ansiktsmask..snyggt...nja.. Och jag diggar hårbandet jag hittade hos mamma..haha ej vackert..





Sorry för dålig uppdatering, men idag har det varit mammas dag! Mamma du är bäst! Love you! Nu ska jag sova, är trött som bara den!





Världens bästa mamma förra helgen!



Och världens bästa brorsdotter förra helgen..











godnatt gott folk/malin..












Av malin - 30 maj 2009 09:23









.

.

.

.













Har varit uppe sen kl. 08.00 på min lediga dag, det är inte illa vill jag lova! Men vi har mycket att stå i idag + att det är så himla fint väder! Hur varmt som helst och det gillas mycket!


Detta står iaf. på dagens schema:



* Hjälpa R med en grej..


* Åka på Vattjoms marknad


* Träffa mamma och pappa en snabbis


* Middag i Skatan


* Sola och njuta av det fina vädret


* Tycka att det är tråkigt att vi inte hinner gå på cirkus! Vill!


* Ja..får se om vi hinner med nåt mer..









Synes/malin..







Av malin - 29 maj 2009 17:03






.

.

.

.



















Ja, nu sitter jag i Janinas lilla fina etta här på södermalm, trevligt! =) Har nyss slutat jobba och har 2 dagars ledighet från jobbet. Ska försöka hitta på så mycket som möjligt under dessa dagar hade jag tänkt. Och jag börjar med att umgås med min Janne, det kan inte börja bättre..hehe






Men vad vi ska göra har vi ingen aning om, jag är hungrig iaf. så jag ska väl försöka stoppa i mig nåt.. Sen vet jag inte...finns ju inte allt för mycket att göra..se en film kanske..en bra film isåfall..hmm... Kanske kan åka till Christian och låna nån..






Jaja, ska se om jag kan slänga in nån bild senare ikväll.. Nu ska jag försöka skynda på J, önska mig lycka till...=P




/malin..

















Av malin - 29 maj 2009 10:02










.

.

.

.






























Nu har alla problem jag hade igår lösts sig, skönt! Det var en jobbig dag, men den slutade bra. Dvs. i soffan med chokladpudding, CM och min R och M&M. Och idag vaknade man till strålande sol, härligt!









Idag blir det jobb till 16 sen ska jag träffa lilla Janne, trevligt! Sen tror jag att Sara skulle komma och hälsa på en sväng idag, och R kanske bjuder på lunch..hm =) Kan ju hoppas...hehe Och efter idag är jag ledig i 2 dagar!! Lördag och söndag, så skönt! Har hört att det ska bli bra väder oxå, nice! Blir nog en tur både till Matfors och Skatan i helgen då det är morsdag på söndag. Inge fel med det..brukar vara trevligt och hundarna kan springa av sig riktigt! (+ att man brukar få god mat..)





Välkommen helg!




/malin..







Av malin - 28 maj 2009 12:48













.

.

.

.













Perfekt mellanmål! Mmm.. Kan äta hur många som helst, hade alltid med mig 2 st när man skulle iväg med skolan när man var liten..det var tider det!









/malin..














Av malin - 28 maj 2009 10:11







.

.

.

.




















--------------------------------------------------------------------------------------------



SUCK, skrev ett långt inlägg aldeles nyss..hmm..borta!!!!






---------------------------------------------------------------------------------------------













Åhh....håller på bli tokig nu... Kom på igår kväll att jag hade glömt bort och fixa räkningarna. Kl var väl vid 24 snåret (trött) Ja iaf. så går det inte att logga in på sidan, börjar bli lite less, men efter 87542691325874 gången så gick det, äntligen! Och jag hade bara 2 st  räkningar att skriva in härligt! Skrev in dem lite snabbt och sen när jag ska skriva in koden på dosen så syns inte siffrorna, åh..skit batteriet är slut. Men som "tur" är så hade jag ett batteri hemma, king! Sätter i det och tror ni att den fungerar!? No! Är nåt annat fel på den..SUCK! Ja, och det tar några dagar att få hem en ny, perfekt! Och problemen fortsätter, denna dag kommer inte gå bra..










/malin..
















Av malin - 27 maj 2009 17:31









.

.

.

.








Jag och Milton..






Jag och Emmy....







Jag och R =)








/malin..



























Av malin - 27 maj 2009 14:58










.

.

.

.










Bilder från i fredags hos mamma, fina va!?





/malin..
















Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards