Malin Nordström

Direktlänk till inlägg 9 maj 2015

FÖRRA BOXEN

Av malin - 9 maj 2015 15:04

I förra boxen kom dessa godsaker, en mycket bra box för mig iaf. Hade slut på tandkräm - check! Var ute och kikade efter nya ansiktsprodukter för att städa hyn inför sommaren, o fick nu en peeling i boxen - underbart! Sedan en ny eyeliner och ett fint rött läppstift - sommarsminket klart! Och sen en underbart fint förpackning med lip butter - torra sommarläppar är räddade! Tack Glossybox!



         






/Malin..



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 13 maj 2015 14:16

I höst släpper HM en ny skönhets kollektion! Och visst ser det bra ut?! Snygg, lite lyxigare och stilren design, jag gillar det skarpt. Så nu längtar jag lite till hösten. Läppstiften är jag mycket nyfiken på. /Malin.. ...

Av malin - 12 maj 2015 22:01

Igår var sista dagen på utbildningen, helt sjukt va fort tiden har gått! Känns tråkigt att lämna Sthlm o tjejerna nu när man börjat lärt känna varann. Dekoration stod på dagens schema och det var roligt att få testa lite olika tekniker och bara sl...

Av malin - 10 maj 2015 12:46


Idag har jag hemlängtan! Så jobbigt att känna så, får försöka ta mig igenom dagen och sedan är det bara imorgon kvar. Det ska bli så skönt att få komma hem till Robban, hundarna, familjen o vännerna! Och alla sina saker och våran säng! Önska jag kund...

Av malin - 10 maj 2015 09:45

Förra helgen fick jag en ny box med en massa nya godsaker, läpp pennan och skimmerskuggan kommer nog bli favoriter sedan är ansiktsmasken intressant! Nu vill jag ha sommar med bara ben, färg på läpparna och snygga naglar och en uteservering!! Och jus...

Av malin - 9 maj 2015 15:14


Näst sista dagen på utbildningen!!! Vart tog tiden vägen, har bott i Sthlm en månad! Idag så kunde inte min modell komma pga magsjuka, två andra tjejer i klassen fick oxå avbokningar..så idag kollade vi när dem uppe på salongen hade kunder, shit va s...

Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards