Malin Nordström

Alla inlägg under oktober 2014

Av malin - 21 oktober 2014 14:12

   



I lördags gick vi en sväng på stan och käkade lunch med svärisarna, och min fina mamma ringde och berättade att Cervera hade flyttrea. Skyndade mig dit men det fanns inte mycket kvar och det förstår jag då det var rea på ALLT! Men jag hann iaf med att fånga dessa två könheter. En liten godisskål från Iitala och en större skål från Kosta Boda. Tror det blev 375 kr för båda, ett riktigt klipp! Tack mamma för tipset! :)




/Malin..









Av malin - 19 oktober 2014 01:33

Dax att sova men inte tillräckligt trött på ögat.. Sedan ligger jag o tänker på mina fina inköp jag gjorde idag på Cervera. Jag har fyndat igen, 2 fina saker till hemmet. Tack mamma för tipset!

Nä nu ska jag o min onda mage sova, natti!


/Malin..

Av malin - 15 oktober 2014 09:47


 



Boka in redan nu 17 januari 2015 och Lyckliga storgatans modevisning och minimässa. Nytt för i år är en ny lokal, i år hittar ni oss på Englaporten, kommer bli så bra. Och jag kommer självklart att finnas där och sminka inför modevisningarna och mingla lite :)



/Malin..






Av malin - 13 oktober 2014 23:47

Förra veckan fick vi ett fint tack kort från Sannas o Mannes midnatts bröllopet vi var på i somras. Norrland <3


/Malin..

Av malin - 10 oktober 2014 08:10

Äntligen fredag! Och i helgen är jag helt ledig från sminkjobb, ska bli skönt och få lite ledigt och få lite gjort i köket som vi håller på total renovera. Men samtidigt känns det lite konstigt då man har haft kunder hela sommaren. Här är en bild från i somras där jag sminkar en brud inför hennes stora dag och hennes brudtärnor.


/Malin..

Av malin - 9 oktober 2014 19:38

Det är ju så roligt med fotograferingar och helgens fotografering med Helena Granby på Lyckliga Storgatan, Emma Larsson Emla foto och min fina vän Alex som modell.

När man sminkar inför fotografering så kan man få ta i lite mer med sminket och det är så roligt o inspirerande. Och denna gång fick vi även ha med en fin häst, underbart! :)

Dessa bilder är inför modevisningen Lyckliga Storgatan anordnar 17 januari, mer info om den senare.



   





/Malin..

[Bild]

Av malin - 5 oktober 2014 14:54

Har hittat en till favorit bland deodoranter. Biotherm deo pure, lite dyrare än dem flesta men ibland är dyrare bättre! Denna deo fast i herr köper jag allt till sambon för det finns ingen bättre. Och nu har jag äntligen testat en för mig själv oxå och den får topp betyg! Bra tips som julklapp :)


/Malin..

Av malin - 5 oktober 2014 01:30

Fotografering på G!


/Malin..

Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards