Malin Nordström

Alla inlägg den 10 september 2009

Av malin - 10 september 2009 20:18




Tråkigt att jag inte kan lägga in nå bilder nu men imorn kväll åker jag hem så då blir det annat.. Lagade iaf tacos till middag och mamma blev nöjd. Sen har vi hunnit med en skogspromenad oxå, så roligt för hundarna när dem får springa lös. Och nu ska vi baka bullar! Här ligger vi inte på latsidan!




Men nu kom jag på en sak..kanske kan sätta in minneskortet i skrivaren..hm.. Tänkte att jag skulle visa dem goda bullarna vi kommer baka sen..och imorn ska grannen få hem en häst så då ska jag dit fort som tusan Glad



Återkommer senare..


Av malin - 10 september 2009 13:25




  

(Måste ta och se den nya Harry Potter filmen har helt glömt bort det!)




Vaknade i Matfors idag, var lika bra att stanna kvar. Men nu vet jag inte vad jag ska göra, har varit ute med hundarna ett tag i det varma vädret..dock blåser det mycket. Och nu vet jag inte..finns inte mycket att göra här ute om man är själv så det lutar åt att titta på tv ett tag och fika lite.. Sen ska jag försöka hitta på nån middag tills mamma kommer hem + poäng till dottern!







 Later..

Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards