Malin Nordström

Alla inlägg under juli 2013

Av malin - 30 juli 2013 23:30

Just nu ligger det en trött Malin i sängen och ska försöka somna. Har varit fullt upp idag, efter jobbet så var det bara att skynda sig för att äta, rasta dogsen, och packa sminkväskan för att åka till Alnö och provsminka en brud inför nästa lördag. Allt gick jättebra och vi kom fram till slut vad för sminkning det blir. Det är så roligt att få träffa alla dessa brudar jag sminkar och få höra om all planering o förväntan och sedan få vara med på deras stora dag.

Nä nu ska jag försöka sova med två snarkande hundar :) Godnatt!


/Malin..

Av malin - 28 juli 2013 22:27

Åh, jag kan inte förstå att helgen redan är över! Det går alldeles för fort nu och jag är verkligen inte redo för måndag igen. I veckan är det heltid på If och även en provsminkning på tisdag och en brud + tärna på lördag.

Fastnade på bild motvilligt igår på Oscar.. :)


/Malin..

Av malin - 27 juli 2013 01:48

Som jag har längtat till fredagkväll! Är helt slut i kropp o knopp, har varit en tung o trög vecka. Men nu är det äntligen helg! Och än så länge har jag hunnit fått en keps, burit sommarklänning och fått en extra nattgäst, söta lilla Walter :) Nu blir det sova så man orkar kliva upp imorgon. Godnatt!


/Malin..

Av malin - 21 juli 2013 11:28

Mitt bästa taxfreefynd hittills är lätt denna lilla låda med 9 st (original storlek) läppstift från Revlon. Ska ta och visa färgerna på nån dag i veckan här. Och vet ni vad jag fick betala för dem?! 299:- för alla! Det är vad jag kallar ett fynd! :)


/Malin..

Av malin - 20 juli 2013 15:24

Idag har jag sminkat Silva inför hennes och Christian bröllop. Hon är så fin naturligt men när hon får på sig lite makeup så blir hon så himla vacker! Tack för att jag fick vara med och förgylla er stora dag. Önskar er all lycka!


/Malin..

Av malin - 19 juli 2013 23:20

Här är ögonskuggan som vi hittade till slut. En champagnefärgad från LANCÔME. Denna ska användas på en brud som jag ska sminka imorgon, kommer bli så snyggt! :)

# P 102 Sable Enchanté 295:-



/Malin..

Av malin - 19 juli 2013 19:45

Just nu är hjärtat och jag ute på ögonskuggejakt :) Gillar att han verkligen gick in i uppgiften om att hitta den rätta nyansen/färgen på skuggan. Och jag tror vi har hittat en vinnare, visar när vi kommer hem.


/Malin..

Av malin - 15 juli 2013 21:41

Såhär ser glitternagellacket ut på när jag inte har nån färg under. Själv tycker jag att det är snyggare med en färg under allt glitter. Men var tvungen att testa iaf.


Imorgon ska jag visa ännu en taxfree fynd som jag har glömt bort, kanske den bästa! 9 färgfina ting...


/Malin..

Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards