Malin Nordström

Alla inlägg under februari 2012

Av malin - 29 februari 2012 23:43

     


3 st nya lack har fått flyttat hem till mig, alla från Depend. Har endast hunnit provat nr 299 än så länge men jag är mycket nöjd. Den var lätt att lacka med och täckte väldigt bra. Tycker dessa är så bra, billiga (25:-) och sen så hinner dem inte bli dåliga då dem är lite mindre. Dem har fått in många fina vårfärger nu!


Nä nu blir det sängen, godnatt!


/malin..



Av malin - 29 februari 2012 19:38

   



Nu drar jag och min nya tröja ner på BiteLine för lite pizza med jobbet. Nytt nagellack har jag på naglarna oxå, ni får se mer av det senare ikväll. Nä nu måste jag börja traska ner mot stan, trevlig onsdag kväll!


Tröja Lindex 199:-


/malin..



Av malin - 29 februari 2012 16:05

 




Gillar ni att handla smink över nätet? Då ska ni ta och besöka Kicks, dem har otroligt många märken inom makeup och skönhet. Var på väg att beställa där ifrån igår men jag hade inte bestämt vad jag skulle ha så jag var tvungen att avbryta hehe Måste ta och bestämma mig innan vad jag ska ha annars finns det alldeles för mycket att välja på. Sedan är det fraktfritt om man handlar över 600:- Och tydligen ska dem va väldigt snabb på att skicka hem ens varor och det är alltid ett stort +!


Nu ska jag ta och måla lite naglar, ska iväg på BiteLine lite senare med jobbet!


/malin..


Av malin - 29 februari 2012 08:15

 



Läkerol har kommit med en ny smak, Licorice Seasalt och jag är helt såld!! Den är så otroligt god och både jag och Malin på jobbet kan käka dem som godis..inte bra.. Ni måste bara testa, supergod!! Mmm..


/malin..


Av malin - 28 februari 2012 23:34

 



Vart tog min lugna vecka vägen? Vecka 9 skulle egentligen bli överdrivet lugn..endast torsdag skulle jag få jobba sedan ledig resten av dagarna. Men det slutade med jobb mån, tis, ons och torsdag och sedan på söndag blir det en till fotografering med Jeanette, denna gång ska tre modeller sminkas. Tur att jag är ledig fre och lör iaf så jag hinner förbereda mig lite..


Nä nu måste jag sova börjar kl 6.45 imorgon, så godnatt på er!


/malin..



NYX

Av malin - 28 februari 2012 22:08

   


Har nu köpt min första produkt från NYX och det blev en vit eye/eyebrow penna nr 906. Tycker det kan va svårt att hitta en bra vit penna, dem flesta är antingen hård och fungerar inte alls eller så smular dem. Men denna känns bra och sedan att det är ett bra pris gör inte saken sämre! Tror jag betalade 55:- för den. Och jag har köpt den på Ica Maxi i Birsta! Ska dit igen i veckan och shoppa mer, hittade lite mer som jag bara måste prova. NYX är ett jättebra budget märke och dem har jättebra pigment i sina produkter. Så testa!


/malin..



Av malin - 28 februari 2012 09:45

 


Ni måste bara gå in och titta på min lilla bebis på Jeanettes blogg, sist hon var här så tog hon några bilder på Milton och dem blev jättefina, men han är ju så söt så det var väl inte så svårt hehe


/malin..


Av malin - 27 februari 2012 23:05

 


   




Nytt läppstift från Maybelline nr 109 Rosy Dream har fått flyttat in i väskan. Krämig och och helt underbar, inte jätte täckande, mer lite glansig. Tror jag måste köpa en till mig själv oxå! Kan nog bli en sommar favorit! Kom inte riktigt ihåg vad den kostade, men tror den låg på 159:-


/malin..


Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards