Malin Nordström

Alla inlägg den 22 februari 2012

Av malin - 22 februari 2012 19:30

 

HM 39,50:-



Letar ni en bra budget ögonfransböjare så har HM en bra kandidat. Själv har jag en från Shiseido som jag har fått av en vän och tycker den fungerar ypperligt. Dock tyckte hon att det inte var nå vidare och kör nu på Hm´s.

Och eftersom hon är väldigt kräsen när det gäller fransböjare och kan inte leva utan den så litar jag på hennes tips och tycke! Tror jag får ta och köpa en till väskan min..


Om ni annars är intresserad av den från Shiseido så finns den på Kicks och kostar 240:-


/malin..


Av malin - 22 februari 2012 15:15

 



Har sett mycket reklam för Maybellines nya serie Fit Me, både på tv och i bloggar. Tanken är att när man har hittat sin foundation så finns ett matchande puder till med samma nr. Sedan finns även concealer och rouge så man kan fullfölja looken. Bra pris, snygga förpackningar och en smart idé är det..men..


...har hört väldigt blandat om dessa produkter, tråkigt då jag verkligen va sugen på att prova dessa och jag tycker det är en smart och enkel idé. Några tycker den är underbar då huden får en fin lyster men det verkar vara betydligt fler som tycker den inte alls är bra. Något om att det ska bli fläckigt efter några timmar och att om man har lite linjer och utslag/acne så täcker den inte alls bra. Concealern ska va lite tjock och lägga sig i linjer mm. Dock tror jag att deras rouge kan va bra, såg ut att finnas i fina  färger.


Så jag tror jag hoppar dessa produkter och letar fram nån annan att testa.


Produktinformation:

Fit Me Foundation är en skräddarsydd made-for-you makeup som låter huden andas och lysa igenom. Formulan har en transparent primer-bas som ger en naturlig täckning och innehåller ingen olja. Matchar din hudton perfekt. Har man en varm hudton väljer man en nyans som slutar på 0 och för en kall hudton ska man välja en nyans som slutar på 5.



/malin..


Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards