Malin Nordström

Alla inlägg den 16 februari 2012

Av malin - 16 februari 2012 22:45

   


Det här är mitt favorit nagellack året runt, det dära nagellacket jag tar när jag inte kan bestämma mig för nån annan, en bestående favorit som jag aldrig blir less på. Sedan har jag naturligtvis andra favoriter som kommer och går. Men nu är det dax att skaffa lite nya lack, har rensat ut dem gamla och nu har jag plats för några nya. Essies nagellack står längst upp på listan.


Favoriten kommer från OPI Changing of the garnet 150:-


/malin..




Av malin - 16 februari 2012 20:40

 


Hej, har nyss kommit hem från jobbet och ska ta och äta nåt snart, men först tänkte jag skriva några rader här. Hann inte skriva nåt igår, hade sminkkurs igårkväll för 6 st damer. Gick jättebra och dem var jätte trevliga, så jag hade bara roligt. Sedan är det alltid roligt när dem blir nöjd oxå.


Annars så sitter jag mest och tittar på en massa inspirations bilder på olika makeuper, och i vår/sommar verkar metallic trenden fortsätta att hänga med, mycket guld och bronz. Men det är så fint och passar perfekt mot den solbrända huden på sommaren.


Nä nu är det dax för mat i magen!


/malin..


Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards