Malin Nordström

Alla inlägg den 10 februari 2012

Av malin - 10 februari 2012 23:45

 


Sitter och smaskar på två gamla godingar, Coca-Cola Vanilla såå god!! Och Banana Skids får mig att tänka på högstadiet när dessa var favoritgodiset hehe gott är det iaf!


Annars sitter jag bara i soffan och googlar efter en bild med en vårmakeup som jag har sett, men kan inte hitta den nu, håller på bli galen här. Så störigt det där man har sett nåt en gång och sen när man behöver bilden så hittar man den inte!! Hm, får väl leta vidare imorgon..


Nu blir det sängen då det vankas jobb imorgon. Godnatt!


/malin..



Av malin - 10 februari 2012 22:04

 


Gokväll! Blir mycket bloggande på kvällarna nu då jag jobbar så mycket på dagarna. Och nu efter jobbet har jag svullat hemmagjord pizza och en massa cola och karra, det är ju fredag trots allt. Sedan var det dax igen att pryda naglarna med lite lack, har kommit in i nån fas då jag tar mig ork att måla dessa rackare. Och har börjat tycka att det är roligt att göra nåt extra med dem oxå. Så ikväll blev det beige och lila med glitter.


/malin..


Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards