Malin Nordström

Alla inlägg den 8 februari 2012

Av malin - 8 februari 2012 23:30

   



Nya Sofis Mode har kommit ut och på omslaget hittar vi ingen mindre än Lady Gaga. Ovanligt och se henne i en sån enkel makeup men fint. Och sen i ett mode repotage hittar vi en skönhet som har en makeup som jag verkligen gillar! Nämligen den dära brun/gråa matta skuggan och färg på läpparna, dock tycker jag det är ännu snyggare om läpparna hade varit lite mer åt plommon hållet.


Mullvad    Plommon


/malin..


Av malin - 8 februari 2012 11:56


Har varit lite dålig på att blogga nu sista dagarna men det har varit så mycket annat så datorn har fått stått och dammat lite. Och nu blir det jobb till söndag så jag längtar till måndag så jag får va ledig igen hehe


Och nu ska jag försöka ta min onda kropp (körde/åkte skoter igår och mina muskler va inte van vid det) och bege mig till jobbet för att tillbringa min kväll där. Hörs senare!


/malin..

Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards