Malin Nordström

Alla inlägg den 24 februari 2012

Av malin - 24 februari 2012 23:31

 



Tog en tur till Birsta med bästa vännen efter jobbet idag och det blev en del fynd bla. lite smink. Tänkte visa vissa saker lite närmare under helgen. Tänk att det ska va så roligt att shoppa, hittade jätte mycket fint i butikerna nu. Mycket fina vårkläder och hittade även lite nya intressanta smink produkter som jag bara måste köpa och testa.


Nu tänkte jag unna mig chips och dipp och se nån film innan jag måste sova för imorgon blir det jobb igen. Idag är en bra dag! Så trevlig fredag på er, natti!


/malin..



Av malin - 24 februari 2012 13:30

 



Fina fredag idag, härligt! Dock jobbar jag hela helgen..mindre roligt när det ser ut och bli finväder. Men det ska nog gå bra ändå, jag har ju alltid kvällerna att hitta på nåt roligt att göra.


Tänkte tipsa om en enkel sak som att om ni får mascara på huden och inte fransarna (vilket brukar kunna hända ibland när man har bråttom) så skynda inte att ta bort det då smetar ni bara ut det i basen eller ögonskuggan och allt blir till slut fläckigt. Vänta istället några minuter så det torkar så tar ni bara en tops och skrapar bort det, mycket enklare och mindre krångligt!


Trevlig fredag på er!


/malin..



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards