Malin Nordström

Alla inlägg den 23 februari 2012

Av malin - 23 februari 2012 22:28

 


  



Hade lite tråkigt nyss så jag sminkade över det jag har gått i hela dagen, så jag fyllde i brynen lite mer och dem fick lite glitter sedan fick läpparna bli mörklila med lite guld på. Ska ta mig tid nån dag och göra nå roligare och inte i svart/vita bilder kanske..det blir ju inte så roligt kanske..


Sitter och tittar på BB nu och jag vet inte ens vad man ska säga om den där Hanna W..man får titta bort många ggr från tvn för att inte skämmas ihjäl! Hua, stackars tjej! Hon kommer inte få det lätt när hon hon kommer ut, skulle inte alls bli förvånad om hon blir hotad mm då hon provocerar så många genom att spela "dum".( Inte för att det är rätt!) Annars så tycker jag kanske att det är lite väl många konstiga människor i år, vart är det vackra folket nånstans då?


/malin..


Av malin - 23 februari 2012 01:05

 



Kan inte sova! Vet inte vad som har hänt men jag är så pigg på nätterna nu. Har gått runt i lägenheten och plockat lite grejor och det blev jag inte trött av..så nu tänkte jag visa istället en topp jag har fyndat på HM, beställde denna igår, hittade den på 50%. Nu 99:- ord.pris: 199:-


Nä testa att somna till tvn blir nästa försök, godnatt på er!


/malin..


Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards