Malin Nordström

Alla inlägg under oktober 2008

Av malin - 31 oktober 2008 23:07






.

.

.

.




Godnatt gott folk, nu blir det sängen.






hörs imorgon/malin..















Av malin - 31 oktober 2008 22:36






.

.

.

.





Jag hade rätt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Va????????? Jag är bra jag....hehe Men tråkigt för henne...men så är livet, det kan inte alltid gå bra...hehe





NU: prommis ute i det kalla....M är du redo?







/malin..






Av malin - 31 oktober 2008 22:01






.

.

.

.





Nu är jag hemma! Eller jag har varit hemma ett tag. Milton verkar ha haft det roligt hos Janina, han är alltid lite extra galen när han kommer hem från henne...hehe =)






Har tittat lite på Idol, men jag vet inte vad jag tycker, hann inte se alla men jag gillar Alice (henne såg jag) och Anna, men henne hann jag inte se, så där kan jag inte uttala mig... Men Alice var lika bra som vanligt! =)

Väntar på att se nu vem så åker ut...tror det kan bli Sepideh, tycker det är hennes tur att åka nu faktiskt...hon är inte nån man kommer ihåg eller lägger märke till, tyvärr. Så ikväll åker hon nog...(men man vet aldrig..)








Sen efter utröstningen blir det sista prommissen med M, tror jag ska prova täcket på han. Det är ju lite kallt ute nu. Hoppas han gillar det.. =)






/malin..






Av malin - 31 oktober 2008 19:53







.

.

.

.





Nu får ni hålla tummarna att bilen startar, men det tror jag, jag har ju min turvecka...=) hihi






Hörs när jag kommer hem/malin..








Av malin - 31 oktober 2008 19:16





.

.

.

.




Pratade med bror C nyss och han hade SATC the movie hemma, det var ju perfekt! =) Så imorn vill jag se den, ska se den, måste se den! Janina vad säger du? Vill du? =)






Vet att jag är hur sen som helst med att inte ha sett den, men det har inte blivit av helt enkelt. Men nu är det nära, och jag längtar! Så många som sagt att den är bra. Så då är det lite extra spännande att se den, ska försöka att inte ha så jätte höga förväntningar bara för det. Då kan det bli pkaka..














































imorn då ses vi/malin..








Av malin - 31 oktober 2008 17:47





.

.

.

.





Nu är Milton hos Janina och leker och busar...eller nåt.. Kanske bara ligger och sover oxå..vad vet jag..? =) Snällt att du kunde ställa upp iaf. R är ju borta på match och  jag fick hoppa in och jobba kväll, så då är det bra att snälla vänner. =)








Och förut när jag startade bilen för att åka till jobbet kom ett konstigt meddelande upp på skärmen i bilen...nåt om nån vätska och att jag skulle slå av motorn omgående...HJÄLP.....stängde av bilen och startade den igen...och inget meddelande kom upp...puhh! Vilken tur jag har...hehe =) Så jag hoppas den startar när jag ska åka hem....vill inte stå här ute i det kalla på en stor parkering och krångla, finns typ ingen nära heller som kan hämta mig..Sara bara..sen är alla bort resta... Och om Sara ska hämta mig då måste hon väcka Emmy och ta med henne och det vill jag inte att hon ska behöva. Och vill inte mamma eller pappa ska åka från Matfors heller.. Buss?? kommer inte på frågan! =) tror inte ens att det går nån...








Nu ska fortsätta med en massa scheman...




/malin...





Av malin - 31 oktober 2008 12:46




.

.

.

.




Igårkäll var vi på  Arken en  sväng  med Milton. Köpte ett täcke till han och reflexsele, det är så mörkt ute nu när man går kvällsprommisen, så reflexer behövs verkligen! Sedan fick han välja en ny leksak oxå. En grön lång sak.. =) Sen blev det lite levergodis och grisöron oxå såklart! =)













Han hoppade ner i en bädd där på en gång med leksaken..hehe =) Mjukt och skönt tyckte han... =)










Nyss ätit, nu göra nåt nyttigt..=)





/malin...








Av malin - 31 oktober 2008 11:52





.

.

.

.





Jag har faktiskt  redan hittat  och  köpt mina nyårsskor...hehe =) Jag vet, men jag ville verkligen ha dem....  =) Och sen till ett par jeans kommer dem bli skitfina! Längtar tills jag får använda dem! hehe














Fina va??











/malin.....





Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards