Malin Nordström

Alla inlägg under oktober 2008

Av malin - 27 oktober 2008 15:28




.

.

.

.





Det sägs att Milton kanske har råkat ut för vinterkräksjukan...tydligen hade det varit flera hundar inlagd för dropp på Djurkliniken....kanske kan vara det...tur att han inte kräks mer nu iaf. Hoppas han bara går upp i vikt nu då, nu känner man ryggraden på han, stackarn..

















gos (till Milton)/malin..




Av malin - 27 oktober 2008 10:18





.

.

.

.




VECKA 44





Måndag: Jobba 10-20, CSI


Tisdag: Jobba 10-18, hemmakväll, va med mamma, DH, Christine


Onsdag: Jobba 10-20, storhandla mat


Torsdag: LEDIG, Fringe, ta hand om Milton =)


Fredag: Jobba 15-20, ta hand om Milton =)


Lördag: Jobba 10-16, hitta på nåt?? Lotta?? Janina?? HALLOWEEN....


Söndag: LEDIG, sovaa!, greja i lägan R?






/malin..





Av malin - 27 oktober 2008 10:07




.

.

.

.






Vi kom hem sent igårkväll.. När vi kom dit var det full fart =) Milton blev jätteglad att se oss, och Emmy var på bra humör. Mamma höll på laga mat för fullt, det blev: kyckling & currypaj, tacopaj, och stekt fisk med potatis. Sen skulle hon göra en blåbärs paj eller nåt, men den blev aldrig klar, men den blev god iaf. hehe Tack mamma för att du är så snäll och lagar en massa god mat! När det är du som fyllt år! hehe Sen fick hon pengar från oss så hon kan gå och klippa sig och färga håret. Och ett halsband från mig. =) Alltid roligt att göra mamma glad!







Sen åkte S & C och Emmy hem, vi blev kvar ett bra tag för Milton mådde inge bra alls! Han hade tydligen kräkts flera ggr under dagen, bara sådär! Och innan vi skulle åka så kräktes han en gång till, och bara låg och sov hela tiden, vilket han inte brukar göra nu för tiden, det brukar vara full fart på han hela tiden. Och han har rasat i vikt den senaste tiden. Fick iaf. bära han till bilen, och han försökte inte ta sig ner nån gång, bara låg där! Stackarn, sen när vi kom hem låg han bara på soffan, då gick vi och duschade och då brukar han alltid följa med och lägga sig i badrummet men det orkade han inte. Och sen sov han nedanför sängen hela natten!!!! Va? det gör han aldrig nu för tiden! Ja, så nu ska jag ringa och höra vad det kan vara...kanske ska testa och avmaska han...






Så nu måste vi försöka hitta hundvakt tis. & ons.. Vi får väl se hur det går med det...vill inte att han sak behöva vara själv...





Nu ska jag ringa R och säga att jag snodde med mig Colan till jobbet..hehe =) Så då kan inte han dricka den till sin lunch hemma...





/malin..





Av malin - 26 oktober 2008 15:23





.

.

.

.



 Det var dessa skor jag hade köpt och som jag verkligen var nöjd med, MEN som var SÖNDER och det fanns inga fler 36:or! Ett stort suck, då jag måste börja om att leta ett par nya, snygga, sköna och prisvärda kängor...










en trött/malin...




Av malin - 26 oktober 2008 15:17




.

.

.

.













Jag och R på biosupén i onsdags...fick maten efter 2 minuter...










--------------------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------------------










Och örat...som fick en skridskoskena på sig..





/malin..





Av malin - 26 oktober 2008 10:11





.

.

.

.





Att göra idag:




* jobba 10-18


* käka middag i Matfors


* fira mamma lite sent


* visa bilen för ett par köpare..=( snyft, separationsångest jaaaa...


* hämta Milton


* äta god lunch =)





/malin..




Av malin - 26 oktober 2008 10:03





.

.

.

.





Ja, då var klockan tillbaka ställd och jag fick en "extra" timme att sova imorse. Skönt..=) Och gårdagen var mycket trevlig, han blev väldigt överraskad, så det var roligt. Och maten var jättegod, örtmarinerad fläskfilé och potatisgratäng med beá och murkelsås. Och jag hade sån tur att jag fick matlåda med mig..hehe Så nu läntar jag till lunchen, men först lite fika.






Annars så lämnade jag tillbaka lite grejor igår.. en "poloklänning" en grå t-shirt (som jag säkert kommer gå att köpa igen sen..) =) och min kängor...snyft, jag som verkligen ville ha dem, men dem var sönder och gick inte att laga OCH det fanns inte några fler 36, va vad det jag sa!? åhhh, blir tokig. Det ska aldrig gå lätt för en... (det var ju så bra pris på dem)








Nu ska jag ringa till mamma och höra om det gått bra med milton, så han inte har varit jobbig eller nåt..hehe Och höra kanske vad det blir för middag sen..hmm..är sugen på nåt gott. =) Och nån efterrätt kanske, skulle inte sitta fel! Det är ju trots allt helg!







/malin..





Av malin - 25 oktober 2008 10:38




.

.

.

.




* jobba 10-16


* lämna tillbaka skor, klänning, t-shirt


* äta youghurt


* 50-kalas (överraskningsparty)


* milton ska få sova över hos mamma & pappa









nu youghurt/malin..






Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards