Malin Nordström

Alla inlägg den 11 oktober 2008

OM

Av malin - 11 oktober 2008 17:52






.

.

.

.





OM jag skulle gå på partyt ikväll så skulle jag vilja ha denna klänning (passar mitt humör perfekt idag) tyckte den var jättefin och enkel. Kommer mycket sånna här 2 plaggs klänningar (fast det bara är ett) nu, finns lite överallt. Fint och enkelt. Och till det ett par jättefina skor....=)







Klänning från Forever21...







...och dessa fina skor till kanske...=)





Tråkigt bara att jag inte har varken skorna eller klänningen..=( Så vi får se hur det blir ikväll, mycket beror nog på om jag hittar nåt att ha på mig ikväll...




/malin..




Av malin - 11 oktober 2008 17:29




.

.

.

.




Nä, nu vet jag INTE hur jag ska göra ikväll....träffa kompisar som jag inte träffat på jättelänge eller vara hemma/c&s och ta det lugnt...ja det är frågan!? Är sugen på att få göra mig lite "fin" men ända känns det jobbigt, att hålla på och göra sig klar...känns lättare och bara vara som jag är nu och vakna lite utvilad imorn...suck vad svårt det blev..



Läste att lilla Sofia ska dit oxå, och henne träffar jag alldeles för sällan! Och Lotta såklart som även fyllde år igår! =) ihhhh....vad svårt!






/malin..



Av malin - 11 oktober 2008 16:45





.

.

.

.




Hittade ett fynd på ASOS, ett par skor.. (otippat?) pumps, men det går inte använda i år men nästa år går det utmärkt! Passar till allt, och finns att köpa för en ca. 200:-. Vilket fynd va?










Får se om jag slår till på dem.. =)





/malin..





Av malin - 11 oktober 2008 12:14




.

.

.

.




Nu har jag fått sovit ut lite iaf..men inte så mycket mer än vanligt.. =( Men jag känner mig pigg så det ska nog gå bra. =) Har gjort mig iordning nu för jobbet, bara håret kvar som måste sättas upp, ser ut som ett skatbo, då jag inte tvättade det igår..hehe men jag orkade inte, får bi sen efter jobbet istället. Idag blir det jobb 13-18 bara 5 timmar, känns skönt.






Sedan blir det träff med Lotta och en massa andra, skulle va nått ...-party hos tessan, så jag bjöd med mig där hehe Sedan får jag se när jag går hem..ska ju trots allt jobba 10-18 imorn, så det blir lugnt för min del. R ska oxå ut, men han är ledig imorn, turgubbe! hehe =)





Nä, nu måste jag dra, måste på jobbet inne stan en sväng först..mycke turer...




Later../malin..




Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards