Malin Nordström

Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av malin - 2 oktober 2008 20:42




.

.

.

.




Oj, oj, oj...jag råkade somna. Vi åt som den goda ungstekta korven och oj vad jag åt! Jag åt så mycket att jag slocknade i sängen sen..hehe =) Blev jättetrött, har tom. inte hunnit gjort matlåda. Så det måste jag göra nu. Tänk att jag ska få äta det till lunch imorn oxå. =) hehe




Så det har inte hänt så mycket, MEN när jag var ut med Milton förut så träffade jag grannens nya hundvvalp!! Åhhh, så söt hon va, en liten staffe...hihi, nu blir det nästan så att jag vill ha en sån istället för en till Chihuahua, men jag vet inte hur jag vill..hehe Hon var iaf. hur söt som helst, lika stor som M och såg ut lite som en grisunge..hehe







Sitter och tittar på IDOL nu, men jag tycker ingen var vidare bra..fast det är nästan aldrig nån som är bra från början, och sen är det roligare att titta sen när det blir teman och så. Så jag väntar någ på det, känns inte som om jag kommer missa så mycket..





Nu måste jag gå å fixa matlåda. Nu är det likillen som ser ut som en tjej..hihi va roligt, de här måste jag se.



/malin..




Av malin - 2 oktober 2008 15:09





.

.

.

.




Dagens mat blir idag:


Ungnsstekt falukorv med wokgrönsaker, serveras med potatis.





Jättelätt att göra, koka pärer. Skära snitt i korven, lägg ost imellan, strö grönsakerna runt, häll över cremé fraichen och strö över lite mer ost. Ställ in i ugnen, ta ut den när den har fått fin färg. ASENKELT!!!! Och hur gott som helst!













Denna creme fraiche är supergod! Ganska stark, men det är ju det som är gott! Rekomenderas verligen!!





Nu måsste jag skynda mig och sno ihop detta.




/malin..







Av malin - 2 oktober 2008 14:28




.

.

.

.



Tänkte höra med er om  ni vet eller kan rekomendera en av dessa primers? Har aldrig använt det förut och tänkte testa det. Har hittat 3 st som har fått bra kritik, men det skulle ha varit bra och få höra om nån av er som läser har provat nån. Jag kan inte köpa alla. =)







Första ut Smashboxs Photo finish (travel size)








Sen en liten dyrgrip...=) Esteé Lauder Spotlight skin tone perfector









Och sist Clarins Instant smooth perfecting touch











Tar för givet att jag ska få en kommentar av dig Janina! Annars blir jag arg. =) Du borde ha hört nåt..;P hehe




Kommentera tack/malin...






Av malin - 2 oktober 2008 10:02




.

.

.

.



Sådär nu har jag fikat mackor och O´boy, känns som om jag aldrig kommer växa ifrån det där.. Mitt kvällsfika bestod av mackor och O´boy nästan hela uppväxten, och jag blir aldrig less.. Känns som det bara är jag och barna som dricker den goda choklad drycken..hehe =)






Idag har jag iaf. på mig mina nya byxor, är nöjd med dem,  sitter skönt. Kanske hade varit lite bättre om dem hade varit mörka, men man kan inte få allt. Får vänta tills jag gått ner till mitt vanliga jag igen..men hur låååång tid ska det taaaa?!?!?!? =( snyft..






Skulle egentligen vara ledig idag, men jag hoppade in 10-13 bara, det gör inte så mycket...fast jag kände imorse att det skulle ha varit skönt och varit ledig och fått sovmorgon...men sen när jag väl är här så går det bra. Jag slutar ju praktiskt tagit snart.. =) Och då ska jag hem till Milton och leka med han, gå en prromenad...synd att det regnar så mycket annars hade vi kunnat tagit en långprommis.





Skulle även vara med Lotta senare och gå å äta på Tandoori, men nu har hon blivit sjuk så vi får ta det nån anna dag, tråkigt. Men nästa vecka ska jag nog vara ledigt nåt. =) Då jäklar Lotta, var länge sedan nu! =) Hoppas du blir fin i håret idag (om du ska dit).





Nä, nu ska jag sätta upp dem nya T.Sabo berlockerna.





/malin..





Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards